Aviseringar
Rensa alla

5 FRÅGOR TILL / OM KILLAR


Ämnesstartare

Tja killar och tjejer. Jag har en fråga som riktar sig till killar och flickvänner.

1) Vad är utlösning? När kommer den?

2) Hur skulle ni vilja att er flickvän reagerade om hon såg när du fick utlösning?

3) Hur skulle ni vilja att er flickvän reagerade om ni var ensamma på stranden och låg och myste och du fick stånd (badbyxor) ?

4) Hur skulle ni vilja att er flickvän reagerade om ni låg i sängen och myste ( kalsonger) och du fick stånd?

5) Hur är bästa sättet att sova/mysa ( ställningar) tillsammans med er flickvän ? 

Snälla svara!!


   
Citera

Vilka frågor...


   
SvaraCitera

ÄlskadeTvillingbror:
Tja killar och tjejer. Jag har en fråga som riktar sig till killar och flickvänner.

1) Vad är utlösning? När kommer den?

2) Hur skulle ni vilja att er flickvän reagerade om hon såg när du fick utlösning?

3) Hur skulle ni vilja att er flickvän reagerade om ni var ensamma på stranden och låg och myste och du fick stånd (badbyxor) ?

4) Hur skulle ni vilja att er flickvän reagerade om ni låg i sängen och myste ( kalsonger) och du fick stånd?

5) Hur är bästa sättet att sova/mysa ( ställningar) tillsammans med er flickvän ? 

Snälla svara!!

1 Utlösning är sperma. Sperma kommer vid sex, onani eller drömmar.
2 hon skall ju bli glad det är en fin händelse.
3 Jadu hon skall ta det positivt att man får stånd utav henne.
4 Fortfarande positivt.
5 skeda


   
SvaraCitera
reben

2) applåd


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Knarko:
Vilka frågor…

1,2,3,4,5 🙂


   
SvaraCitera

HAHAHAH ,jävla troll vrf inte fråga google ist ? :O 


   
SvaraCitera

1) Vad är utlösning? När kommer den? dressing, när d regnar

2) Hur skulle ni vilja att er flickvän reagerade om hon såg när du fick utlösning? glad?

3) Hur skulle ni vilja att er flickvän reagerade om ni var ensamma på stranden och låg och myste och du fick stånd (badbyxor) ? föreslå korvgrillning, d kommer dressing så atteh

4) Hur skulle ni vilja att er flickvän reagerade om ni låg i sängen och myste ( kalsonger) och du fick stånd? reagera med hunger 

5) Hur är bästa sättet att sova/mysa ( ställningar) tillsammans med er flickvän ? gillar korven i brödet. 


   
SvaraCitera

ÄlskadeTvillingbror: 1) Vad är utlösning? När kommer den?

Utlösning är det där vita kletet som är ett bevis på att man har haft en väldigt najs stund.

2) Hur skulle ni vilja att er flickvän reagerade om hon såg när du fick utlösning?

Förhoppningsvis blir reaktionen en positiv. Förhoppningsvis blir hon glad.

3) Hur skulle ni vilja att er flickvän reagerade om ni var ensamma på stranden och låg och myste och du fick stånd (badbyxor) ?

Förhoppningsvis blir hon glad, då jag antagligen ligger och tänker på henne.

4) Hur skulle ni vilja att er flickvän reagerade om ni låg i sängen och myste ( kalsonger) och du fick stånd?

Positiv reaktion, även där.


5) Hur är bästa sättet att sova/mysa ( ställningar) tillsammans med er flickvän ?

Ligga bredvid varandra, väldigt tätt ihop.


   
SvaraCitera

aaaw vad göölliga frågor Rullar ögonen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Aaron:
HAHAHAH ,jävla troll vrf inte fråga google ist ? :O 

Varför inte 🙂


   
SvaraCitera

ÄlskadeTvillingbror:
Tja killar och tjejer. Jag har en fråga som riktar sig till killar och flickvänner.

1) Vad är utlösning? När kommer den?

2) Hur skulle ni vilja att er flickvän reagerade om hon såg när du fick utlösning?

3) Hur skulle ni vilja att er flickvän reagerade om ni var ensamma på stranden och låg och myste och du fick stånd (badbyxor) ?

4) Hur skulle ni vilja att er flickvän reagerade om ni låg i sängen och myste ( kalsonger) och du fick stånd?

5) Hur är bästa sättet att sova/mysa ( ställningar) tillsammans med er flickvän ? 

Snälla svara!!

1: det är det som skapar bebisar. den kommer efter att man haft sex/runkat efter ett tag.2: som hon vill3: jag vill inte ha sex på en strand, det känns perverst.4: som hon vill.5: jag föredrar att sova själv.


   
SvaraCitera

ÄlskadeTvillingbror:
Tja killar och tjejer. Jag har en fråga som riktar sig till killar och flickvänner.

1) Vad är utlösning? När kommer den?

2) Hur skulle ni vilja att er flickvän reagerade om hon såg när du fick utlösning?

3) Hur skulle ni vilja att er flickvän reagerade om ni var ensamma på stranden och låg och myste och du fick stånd (badbyxor) ?

4) Hur skulle ni vilja att er flickvän reagerade om ni låg i sängen och myste ( kalsonger) och du fick stånd?

5) Hur är bästa sättet att sova/mysa ( ställningar) tillsammans med er flickvän ? 

Snälla svara!!

1. sperma.. skööönnttt. testa själv och se när den kommer, du kan börja med en hand.2.bli glad..3. önska hon skulle reagera som en kåt höna.4. se ovan.5.jag brukar ligga med magen mot hennes rygg, på sidan och krama henne bakifrån + vi leker runt med benen.Nu kommer min fråga:1. hur gammal är du?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kuddenärmjuk:

1. sperma.. skööönnttt. testa själv och se när den kommer, du kan börja med en hand.2.bli glad..3. önska hon skulle reagera som en kåt höna.4. se ovan.5.jag brukar ligga med magen mot hennes rygg, på sidan och krama henne bakifrån + vi leker runt med benen.Nu kommer min fråga:1. hur gammal är du?

Lagom, hur gammal är du??


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ÄlskadeTvillingbror:

Eller hur gammal låter jag?


   
SvaraCitera

ÄlskadeTvillingbror:

Eller hur gammal låter jag?

10-12 tror jag. jag är 14


   
SvaraCitera