Aviseringar
Rensa alla

Feminismen är en bottenlös avgrund


Ämnesstartare

Mycket prat om detta Genus nu, tydligen är det en ny världsordning på gång där kvinnan skall ha all makt. Ned med männen. Patriarkatet skall störtas och män ska man skära av pungkulorna på i bästa fall. Detta är genusnazisternas slagord, i en förklädnad av jämställdhet verkar det för ett samhälle där mannen lever på kvinnans nåder.

Feminismens skugga kastar sig över den rättvisa värld vi lever i och den moraliska solförmörkelsen är total. Ge mig ett lyse att se med i denna mörka tid av manshat.

Detta genus är givetvis bara snack, det finns inget sådant. Om man inte tar för sig av kakan får man inget. Bara för att kvinnan ej äter av den betyder det inte att mannen skall sugas ut på sin del av kakan till kvinnans fördel. Var är logiken i det?

Att det var bättre förr är en klyscha, men de flesta klyschor är sanna. Den frigjorda kvinnan är inget annat är en schymf mot allting som är korrekt och moraliskt. Kvinnan skall skratta och underhålla, men mer komplicerade sysslor skall man lämna till männen.

Vidare menar jag att män världen över måste resa sig och göra sin röster höras, ta skepnad av en organisation för godhet och rättvisa, nu när vi står vi den mörka avgrund som feminismen är.


   
Citera

Sant.
Tur att vi alltid vinner i livet ändå, kvinnor är ju faktiskt bara kvinnor.


   
SvaraCitera

[zzz]

tänkte först. men sen kände jag bara: nä.


   
SvaraCitera
sincan

Tumme upp


   
SvaraCitera

Berätta mer


   
SvaraCitera

Bra skrivet. Håller med till fullo.


   
SvaraCitera

nej


   
SvaraCitera

Vorför bompa trån?


   
SvaraCitera

ironi eller ej mentalt närvarande


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

haha.


   
SvaraCitera

Klaga in på något patriarkat om ni inte lever som amish, där kvinnan är förbjuden att ha åsikter osv.


   
SvaraCitera

Usch så du skriverBlinkBlinkBlinkBlink


   
SvaraCitera

ungdomar.se börjar kännas som flashback 🙁


   
SvaraCitera

trodde du va super duper genus feminist ? =)


   
SvaraCitera

?!?!????!!    


   
SvaraCitera