Aviseringar
Rensa alla

Feminismen är en bottenlös avgrund


lulz


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fingerprints: ?!?!????!!

kukoxo: trodde du va super duper genus feminist ? =)

snoret: ungdomar.se börjar kännas som flashback 🙁

det är en ironisk troll-tråd från 2010 om jag får be, finns flera av samma slag.


   
SvaraCitera

lol på människor här


   
SvaraCitera

Feminism är ju en bra grej egentligen men har blivit så himla löjligt, fjantigt och mänhatande. Feminister idag är hatar bara män utan anledning och median gör allt bara värre. 

Exempel är ju att män knappt får vara i närheten av dagis/förskolor längre för då blir man anklagad att vara pedofil av feminister. 

När jag tänker feminism tänker jag på kärringen i "Jakten" med Mads Mikkelsen. typisk feminist. 


   
SvaraCitera

patrick bateman:
Feminism är ju en bra grej egentligen men har blivit så himla löjligt, fjantigt och mänhatande. Feminister idag är hatar bara män utan anledning och median gör allt bara värre. 

Exempel är ju att män knappt får vara i närheten av dagis/förskolor längre för då blir man anklagad att vara pedofil av feminister. 

När jag tänker feminism tänker jag på kärringen i "Jakten" med Mads Mikkelsen. typisk feminist. 

du är så härlig


   
SvaraCitera

håller med

var på en asbäng femenist föreläsning där de snakade om att att låta kvinnor ha kontroll över sin egen ekonomi

hålla är de helt jävla dumma i huvudet eller!!!?

de skulle bara köpa skor för alla pengarna!!!!!

har ni inte sett zalando reklamen lr!??!?!? den visar hur det faktiskt är när man blandar kvinner o pengar XD


   
SvaraCitera

amsi: du är så härlig

Tack detsamma amsi 🙂


   
SvaraCitera
Lounge

undrar om detta sätt att avfärda all feminism för ngt partiskt och manshatande är en taktik ifrån den ledande horden för att avfärda ev. möjlig förändring av makthierarkier

jag trorä


   
SvaraCitera

tevepro:

det är en ironisk troll-tråd från 2010 om jag får be, finns flera av samma slag.

lol sjukt att du måste tydliggöra dig för att folk ska fatta Gråter


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Burg: lol sjukt att du måste tydliggöra dig för att folk ska fatta

nä, vissa verkade inte göra det tyvärr


   
SvaraCitera

tycker det var lite kul oavsett om ironiskt eller ej

"detta genus" lol


   
SvaraCitera

Fingerprints:
?!?!????!!    

får verkligen bilden av en förälder som slänger ned barnets usla betyg på TV-bordet med en ilsken desperat frågande blick


   
SvaraCitera

dazed:
lol på människor här

ja
vafan är det för fel på dem


   
SvaraCitera

df rqp:

får verkligen bilden av en förälder som slänger ned barnets usla betyg på TV-bordet med en ilsken desperat frågande blick

Typ så


   
SvaraCitera

iddqd:

ja
vafan är det för fel på dem

Frågan är om halvdumma människor söker sig hit eller om sidan gör folk dumma sakta men säkert.


   
SvaraCitera