Aviseringar
Rensa alla

Feminister - Håriga behåbrännare?


Ämnesstartare

Har läst så otroligt många inlägg nu om otrogna killar och har märkt att så fort en tjej säger emot så är hon feminist. När hon misstycker till otrohet = feminist, när hon misstycker till att raka muttan = feminist. Vill ni veta en sak? Jag delar måååånga feministiska åsikter och jag rakar både mina armhålor, ben och mutta. Jag drar mig inte för att köpa sexiga underkläder och jag bränner inte behåar. För den delen är jag inte bitter så jag kallar inte alla män för svin. Men många killar på detta forumet verkar vara svin, rent ut sagt svin. eller så kanske ni bara är ett gäng 12-åriga pojkar som leker tuffa bakom skärmen.

Får en tjej inte ha en åsikt om otrohet utan att hon blir kallad feminist? Vad är detta för forum egentligen?

Ohh vill ni veta en sak till? Jag har knullat många i mina dagar och haft många fina förhållanden som inte slutat p.g.a. att killen varit otrogen. Så sluta bete er så omoget och bli män istället.

Cheers on that![cheers]


   
Citera

babyfy:

Får en tjej inte ha en åsikt om otrohet utan att hon blir kallad feminist? Vad är detta för forum egentligen?

Har läst denna tråd du talar om, du råkade ut för ett troll

babyfy:

Jag har knullat många i mina dagar och haft många fina förhållanden som inte slutat p.g.a. att killen varit otrogen.

Trevligt, trevligt

babyfy:

Så sluta bete er så omoget och bli män istället.

Så att bli manlig skulle underlätta för...vem?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pappbox:

Så att bli manlig skulle underlätta för...vem?

Skulle underlätta för er själva så ni slapp bli kallade svin av överkänsliga brudar. Jag klarar mycket, jag är inte så överdrivet feministisk utan delar bara några få åsikter. Jag kan själv tycka att feminister överdriver många gånger. Men jag är jävligt irriterad på att folk (nu pratar jag inte om killen som skrev inlägget) kallar en tjej som är emot otrohet för fet, ful feminist?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

good for you.

om man låter idioti gå in genom ena örat och ut genom andra så lever man längre [wink]


   
SvaraCitera

babyfy:

Skulle underlätta för er själva så ni slapp bli kallade svin av överkänsliga brudar.

händer ändå, hurpass mogen man än är kan jag säga och svin är inte det värsta ens

babyfy:

Men jag är jävligt irriterad på att folk (nu pratar jag inte om killen som skrev inlägget) kallar en tjej som är emot otrohet för fet, ful feminist?

trolling
http://en.wikipedia.org/wiki/Troll_%28Internet%29


   
SvaraCitera
tigr
 tigr

Pappbox:

Har läst denna tråd du talar om, du råkade ut för ett troll

Vem? Läste nog samma tråd men har inte fattat.

babyfy:

kallar en tjej som är emot otrohet för fet, ful feminist?

Wow, det lät ju riktigt intelligent och genomtänkt. Allvarligt, orka bry sig om såna människor.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tigr:

Wow, det lät ju riktigt intelligent och genomtänkt. Allvarligt, orka bry sig om såna människor.

LOL DET ÄR JU DU SOM SKREV KOMMENTAREN DITT PUCKO XD haha rolig du e [bigcheers]


   
SvaraCitera

tigr:

Vem? Läste nog samma tråd men har inte fattat.

uppenbarligen inte


   
SvaraCitera
tigr
 tigr

babyfy:

LOL DET ÄR JU DU SOM SKREV KOMMENTAREN DITT PUCKO XD haha rolig du e [bigcheers]

ne ere sant foshett beretta [crazy][crazy][crazy][crazy]

babyfy:

Får en tjej inte ha en åsikt om otrohet utan att hon blir kallad feminist? Vad är detta för forum egentligen?

Du verkar tycka att det är någonting negativt att kalla sig själv feminist. Är det så? I så fall varför?


   
SvaraCitera

Ja fan. Alla med en fungerande hjärna borde vara feminist. Utseende har ingenting med saken att göra.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tigr:

Du verkar tycka att det är någonting negativt att kalla sig själv feminist. Är det så? I så fall varför?

jag har inget emot feminister sålänge de inte dömer alla män till svin för det finns många fina män. Men både du och några andra killar kallade tjejerna så var emot otrohet var feminister och borde raka armhålorna. Försök inte att vända detta till din fördel och försök inte att få mig att framstå som skurken. För nu bara gör du bort dig. [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stereo total:

Ja fan. Alla med en fungerande hjärna borde vara feminist. Utseende har ingenting med saken att göra.

måste man verkligen ta politisk ställning för att tycka att två personer av olika kön ska vara likvärdiga... är inte det typ, sunt förnuft.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

babyfy:

Du verkar tycka att det är någonting negativt att kalla sig själv feminist. Är det så? I så fall varför?

btw, jag menade att de flesta här verkar döma feminister som behåbrännande håriga tjockisar. Stämmer inte men du verkar ju tycka så.


   
SvaraCitera

Äh, ta inte allt så seriöst[cheers]


   
SvaraCitera
tigr
 tigr

babyfy:

Försök inte att vända detta till din fördel och försök inte att få mig att framstå som skurken. För nu bara gör du bort dig. [no-no]

En ärlig fråga tycker jag förtjänar ett ärligt svar. Är feminister någonting bra eller dåligt?

Har inte din mamma lärt dig att det är fult att hytta med fingret? [no-no]


   
SvaraCitera