Aviseringar
Rensa alla

fertila dagar ?


Ämnesstartare

Hej!
jag ska försöka skriva så kortfattad som möjligt..
mhm..
Det är såhär att jag och min kille har gjort slut, men vi har haft samlag ett par gånger även om vi inte har varit tillsammans.. [ops]

och efter att vi gjorde slut så slutade jag ta mina p-piller.. så under tiden vi hade samlag så skyddade jag inte mig.. innan hade jag mens som varade i ca 2 veckor, men jag vill då veta vilka var mina fertila dagar var..
min mens började den 15 maj och slutade den 27 maj .. :/
plz help me :/


   
Citera
Ämnesetiketter

gå och gör ett test bara


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

gå och gör ett test bara

ja, men just maj månaden så var min mens lite konstig, jag hade mens två gånger under månaden, egentligen borde jag ha fått min mens idag men jag har inte fått den än..
vet du ngn sida där man kan skriva när mensen började och när det tog slut för att kunna se sina fertila dagar...

test har jag redan tänkt på, men jag måste vänta två veckor för att göra den..


   
SvaraCitera

undrar du om du är gravid..?


   
SvaraCitera

flower:

vet du ngn sida där man kan skriva när mensen började och när det tog slut för att kunna se sina fertila dagar...

Det finns inte eftersom mencykeln är individuell. Om du själv inte har koll på när din ägglossning inträffar så kan ingen annan göra det åt dig. [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

undrar du om du är gravid..?

ja exakt, och problemet är att jag och ha har gjort slut.. och jag vill inte att han ska tro att jag blev gravid för att jag planerade det osv.. :/
jag har redan gjort abort engång och jag kan/vill inte uppleva det igen 🙁

framtidstron lever:

Om du själv inte har koll på när din ägglossning inträffar så kan ingen annan göra det åt dig

åh, det är så jobbigt.. 🙁 jag kommer ihåg när jag var gravid förut så fanns det en sida där man fick skriva när man hade fått mensen och när den hade tagit slut och då fick man veta vilka fertila dagar man hade.. men nu kan jag inte hitta den.. [shake]

det är så jävla komplicerat ! [sad]


   
SvaraCitera

flower:

jag kommer ihåg när jag var gravid förut

du har varit gravid och ÄNDÅ har du oskyddat sex?
du måste ju vara dum i hela huvudet


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera

Tråden låst


   
SvaraCitera