Aviseringar
Rensa alla

FEST!?


Ämnesstartare

overdose delusion:

alltså det finns något ställe som alla snackade om förut. inte fryshuset, inte elhuset... men något stort jävla ställe där man har enorma discon? elnågot tror jag. det var någon myt för de tjejer i klassen som blev ihop med korta västeråsare. :d

hahah okej… elverket.. om de e de så har dom typ slutat elr gått i konkurs elr nåt….. [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ELLLLLLWWWWWWWWWWWWWWWWWWWW


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nonchalant:

Du är 13. Du ska inte gå på fest.

klart hon ska, det är ju i den åldern man börjar festa! - om man har tur dvs och inte är mobbad eller socialt efterbliven - som jag var/är. men nog fick man gå på en fest eller två iaf, vid 13 års ålder minsann!


   
SvaraCitera
JLm
 JLm

Häxa från föräldrarnas samling, och sedan häcka i någon samlingslokal!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

flickansvekmigikväll:

klart hon ska, det är ju i den åldern man börjar festa! - om man har tur dvs och inte är mobbad eller socialt efterbliven - som jag var/är. men nog fick man gå på en fest eller två iaf, vid 13 års ålder minsann!

Vid 13-års ålder ska man sitta hemma och leka med dockor och inte vara ute och supa. Sedan hade hon inte ens fyllt 13 än heller.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nonchalant:

Vid 13-års ålder ska man sitta hemma och leka med dockor och inte vara ute och supa.

på 50-talet kanske. men inte nuförtiden..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

flickansvekmigikväll:

på 50-talet kanske. men inte nuförtiden..

Jo, för det är vi skattebetalare som måste betala för alla fjortisar som spyr överallt, hamnar på Maria Ungdom och blir hemkörda av polisen.


   
SvaraCitera

Nonchalant:

Jo, för det är vi skattebetalare som måste betala för alla fjortisar som spyr överallt, hamnar på Maria Ungdom och blir hemkörda av polisen.

VI SKATTEBETALARE!!! ÅÅH, VÅRA SKATTEPENGAR!!! [cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nonchalant:

Jo, för det är vi skattebetalare som måste betala för alla fjortisar som spyr överallt, hamnar på Maria Ungdom och blir hemkörda av polisen.

haha bitter much? som att fjortisfyllor är det största skatteslöseriet [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

flickansvekmigikväll:

haha bitter much? som att fjortisfyllor är det största skatteslöseriet [bigsmile]

Ett av de största iaf.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nonchalant:

Ett av de största iaf.

hahaha yeah right my brotha! [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

åh.
elw.
åh.
[sad][love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nonchalant:

Vid 13-års ålder ska man sitta hemma och leka med dockor och inte vara ute och supa. Sedan hade hon inte ens fyllt 13 än heller.

Skrev jag inte " inte alkohol och sånt skit"!? Jag vill INTE ut och supa! jag vill som sagt hitta nya vänner… det ja undrade va lixom om det finns ungdomsgårdar som är för såna i mellan- elr högstadiet här runt sthlm…


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Joofa:

Skrev jag inte " inte alkohol och sånt skit"!? Jag vill INTE ut och supa! jag vill som sagt hitta nya vänner… det ja undrade va lixom om det finns ungdomsgårdar som är för såna i mellan- elr högstadiet här runt sthlm…

Nu var det inte dig specifikt vi diskuterade utan fjortisfyllor i största allmänhet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stenmjuk:

åh.
elw.
åh.
[sad][love]

"åh åh åh" *knull* XD hahaha nice 😀 [love][cheers]


   
SvaraCitera