Aviseringar
Rensa alla

FEST [cool][cool][cool][cool][cool][cool][cool][cool]


Ämnesstartare

Tuttpojken:

Aa vill du hänga med? [wink][wink][wink][wink][wink][wink][wink]

Klart jag vill [confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tuttpojken:

De e skitkul man blir så jävla härlig när man e full o så får man hångla med många brudar

Hur gör man när man hånglar?[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tuttpojken:

hångla

Tuttpojken:

jp11


   
SvaraCitera

Åh snälla. När jag var 11 lekte jag kurragömma med dunk istället för att dricka. Jösses, var barn så länge du kan!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kebu12:

Hur gör man när man hånglar?

Man stoppar tungorna i varandras munnar [smile][smile][smile][smile][smile][smile][smile][smile]

Kakaoxo:

Tuttpojken: hångla
Tuttpojken: jp11

Ska faktiskt fylla 12 o varför skulle inte jag kunna veta hur man hånglar ba förr att jag e 11 jag blev faktiskt av med oskulden för en månad sen [confused][confused][confused][confused][confused][confused][confused][confused]

Tula:

Klart jag vill [confused]

Nice. Bor du i Tomelilla? För då kan vi träffas vid stationen o sen gå därifrån till festen [crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tuttpojken:

Nice. Bor du i Tomelilla? För då kan vi träffas vid stationen o sen gå därifrån till festen [crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy]

Aa, alla bor där xD :P:P


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

GRRLICIOUS:

Åh snälla. När jag var 11 lekte jag kurragömma med dunk istället för att dricka. Jösses, var barn så länge du kan!

HAHAHAHAHAHAHA LOL De gjorde jag när jag var typ 8 e väl ingen tönt heller [badgrin][badgrin][badgrin][badgrin][badgrin][badgrin][badgrin]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tuttpojken:

Man stoppar tungorna i varandras munnar [smile][smile][smile][smile][smile][smile][smile][smile]

Va, det brukar jag ju göra med mina kompisar, Sven och Karl-Bertil, betyder det att vi hånglat? Vi gör det ju bara för att tjejerna skall bli äcklade av det[shake]


   
SvaraCitera

Tuttpojken:

HAHAHAHAHAHAHA LOL De gjorde jag när jag var typ 8 e väl ingen tönt heller [badgrin][badgrin][badgrin][badgrin][badgrin][badgrin][badgrin]

Man undrar ju..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tuttpojken:

Ne ba töntar spyr [cool][cool][cool][cool][cool][cool][cool][cool][cool]

Alla spyr när dom druckit för mycket. [shake][shake][shake][shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

haha vem e du egentligen?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

köttfärssås:

http://www.aftonbladet.se/wendela/barn/fraganannyn/article3375200.​ab

" Jag försökte förklara att det var ett sätt att visa kärlek för vuxna men han sa att han tyckte att det räckte att vi pussades. När jag lovade att vi skulle vara tystare i fortsättningen krävde han att det aldrig skulle ske igen. "

hårda bud från 11åringen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

man är cool om man spyr. därför jag har sett ensamvargen spy. [cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden flyttad från Forum PLUS/Övriga diskussioner


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Men kan ni sluta hålla på o flytta mina trådar hela tiden? [tired][tired][tired][tired][tired][tired][tired][tired]

Tula:

Aa, alla bor där xD :P:P

Men fan va nice. Ska vi säg 21.00 då? [crazy][crazy][crazy][crazy][crazy]

kebu12:

Va, det brukar jag ju göra med mina kompisar, Sven och Karl-Bertil, betyder det att vi hånglat? Vi gör det ju bara för att tjejerna skall bli äcklade av det[shake]

Ok om ni gör de så hånglar ni men vadå? Hur gamla e dom och hur gammal e du? De låter gammalt.

Ensamvargen:

Alla spyr när dom druckit för mycket. [shake][shake][shake][shake]

Men jag dricker inte för mycket [cool][cool][cool][cool][cool][cool][cool]


   
SvaraCitera