Aviseringar
Rensa alla

Fest!


Aleni
Ämnesstartare

Hej, 
är 14 år och går i 8an. Alla mina vänner från andra skolor går på fester och har ett ”roligt liv”. Men jag har liksom aldrig gått eller blivit bjuden på en. Kanske för att folk tror jag är dendär nörden i klassen. Men mina vänner är inte heller så inne på att festa. Får lite smått ångest över det. Vad ska jag göra? 


   
Citera

Va glad istället. Fett cringe med 14 åringar som tror att dom festar lmao


   
SvaraCitera

Asstriid:
Va glad istället. Fett cringe med 14 åringar som tror att dom festar lmao

De dricker säkert alkoholfri ciderCool


   
SvaraCitera

Maymay:

De dricker säkert alkoholfri ciderCool

More like this :

427025big.jpg

Cool


   
SvaraCitera

Asstriid:

More like this :

427025big.jpg

Cool

Bruh dissar du smakis eller


   
SvaraCitera

Maymay:

De dricker säkert alkoholfri ciderCool

päron eller äppelcider


   
SvaraCitera

widediaper:

päron eller äppelcider

De blandar


   
SvaraCitera

Din Mamma


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera


   
SvaraCitera

MÅNDAG

30 MAR
Dagens Kycklinggryta med fransk senap och basilika serveras med matveteDagens gröna Majsplättar serveras med matvete och salladsostsåsTISDAG

31 MAR
Dagens Mustig tomatsoppa med pasta och hembakat brödDagens gröna Spenatsoppa serveras med ägg och brödONSDAG

01 APR
Dagens PåskbufféDagens gröna Vegetarisk påskbufféTORSDAG

02 APR
Dagens Fiskburgare med hamburgerbröd och klassiska tillbehörDagens gröna Grön hamburgare med bröd och klassiska tillbehörFREDAG
Veckans Hållbara
03 APR
Dagens Kockens valDagens gröna Kockens gröna val


   
SvaraCitera

Bra fäst mat

Farah22:
MÅNDAG

30 MAR
Dagens Kycklinggryta med fransk senap och basilika serveras med matveteDagens gröna Majsplättar serveras med matvete och salladsostsåsTISDAG

31 MAR
Dagens Mustig tomatsoppa med pasta och hembakat brödDagens gröna Spenatsoppa serveras med ägg och brödONSDAG

01 APR
Dagens PåskbufféDagens gröna Vegetarisk påskbufféTORSDAG

02 APR
Dagens Fiskburgare med hamburgerbröd och klassiska tillbehörDagens gröna Grön hamburgare med bröd och klassiska tillbehörFREDAG
Veckans Hållbara
03 APR
Dagens Kockens valDagens gröna Kockens gröna val

Fäst mat


   
SvaraCitera

Anton_pj:

MÅNDAG

30 MAR
Dagens Kycklinggryta med fransk senap och basilika serveras med matveteDagens gröna Majsplättar serveras med matvete och salladsostsåsTISDAG

31 MAR
Dagens Mustig tomatsoppa med pasta och hembakat brödDagens gröna Spenatsoppa serveras med ägg och brödONSDAG

01 APR
Dagens PåskbufféDagens gröna Vegetarisk påskbufféTORSDAG

02 APR
Dagens Fiskburgare med hamburgerbröd och klassiska tillbehörDagens gröna Grön hamburgare med bröd och klassiska tillbehörFREDAG
Veckans Hållbara
03 APR
Dagens Kockens valDagens gröna Kockens gröna val

Glöm ingen mat ingen fäst


   
SvaraCitera

jag är 16 år gammal, och jag har aldrig blivit bjuden heller. jag har inga vänner


   
SvaraCitera
Algot

Chilla bara


   
SvaraCitera