Aviseringar
Rensa alla

Fest för tonåringar


Ämnesstartare

Tja finns de några fester som de är under18 år i gbg? 


   
Citera
Ämnesstartare

mellanstadiedisco, fett ösigt yao


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rave-Partaj och Rullskridskodisco är väl det som Götet är känt för?

Nej men, de flesta under arton håller på med privata partaj/hemmafest.

Helsvängigt värre.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Berzeliigatan 11 har jag hört att det brukar vara party på för personer under 18år. Det ska även finnas alkohol om man vill ha det Tumme upp 


   
SvaraCitera

adaq:
Berzeliigatan 11 har jag hört att det brukar vara party på för personer under 18år. Det ska även finnas alkohol om man vill ha det Tumme upp 

Låter lite för vilt för min smak... Blink


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

RobinL1997:

Låter lite för vilt för min smak... Blink

party-hard-eccbc87e4b5ce2fe28308fd9f2a7b

Nää, men det är faktiskt väldigt trevligt party. Många trevliga personer finns det där.


   
SvaraCitera

adaq:

party-hard-eccbc87e4b5ce2fe28308fd9f2a7b

Nää, men det är faktiskt väldigt trevligt party. Många trevliga personer finns det där.

Jo det tvivlar jag inte på, däremot har jag lite svårt för personer som knappt kommer ihåg ens namn dagen efter...


   
SvaraCitera

Man brukar fråga sina polare efter fest. Det gjorde jag iaf.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gå till Liseberg istället


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

adaq:
Berzeliigatan 11 har jag hört att det brukar vara party på för personer under 18år. Det ska även finnas alkohol om man vill ha det Tumme upp 

Finns dem kvar?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Danne_cars:

Finns dem kvar?

Oh ja, brukar vara fest ungefär varannan helg. Min bror var där för två veckor sedan så det borde vara fest där idag. Det behövs ingen inbjudan utan det är bara att komma ditt Tumme upp


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

adaq:

Oh ja, brukar vara fest ungefär varannan helg. Min bror var där för två veckor sedan så det borde vara fest där idag. Det behövs ingen inbjudan utan det är bara att komma ditt Tumme upp

Vart  i gbg ligger de?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Danne_cars:

Vart  i gbg ligger de?

Har aldrig personligen varit där men jag vet att min bror sa att det låg väldigt nära Scandinavium


   
SvaraCitera

adaq:

Har aldrig personligen varit där men jag vet att min bror sa att det låg väldigt nära Scandinavium

Precis, i närheten av svenska mässan typ.

Får sån nostalgi av det alltså, många goa minnen därifrån 🙂


   
SvaraCitera