Aviseringar
Rensa alla

Fest igår...


Ämnesstartare

Var på en fest igår. Drack inget vilket är lite ovanligt så jag kände att jag inte kunde släppa loss riktigt, fast längre in på natten så vågade jag släppa loss lite (Är en otroligt tillbakadragen person, ni vet den som sitter i ringen och inte säger nått).
Men nu till de viktiga, när det kanske var ca 1h kvar på festen kom två tjejer upp där utav en av dem verkade intresserad av mig, vi började dansa alla tre och det blev lite mer närgången dans med tjej Nr1, vi dansade ända in i slutat utav festen och på utsidan så jag nog ganska avslappnad ut men inuti så hade jag smått panik. Jag visste fan inte vad jag skulle göra, detta har liksom aldrig hänt förut. Så jag typ "smekte" henne och kysste henne på nacken (vet dessutom inte hur man gör det).
Vi dansade "röv mot skrev" (om ni fattar vad jag menar) nästan hela tiden tills sist då vi dansade ansikte mot ansikte, och då blev hennes polare lite mer utav en "Cock-blocker" och jag vågade inte lägga in nått "hångel". Ganska snabbt efter att vi hade börjat dansa ansikte mot ansikte så tog festen slut och vi gick skilda vägar.

Meningen med denna texten är att jag vill ha tips om nått sånt här händer igen, vill har lite grunder att gå på 😛 så skriv alla era tips om "första ragg"


   
Citera
Ämnesetiketter

fattar inte varför man dansar så [tard]


   
SvaraCitera

lawl, va fint[wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gör vad du vill.
Om nån säger att du gör nåt fel så kan dom ju sticka därifrån


   
SvaraCitera

dagens tjejer alltså [confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

shabbe:

dagens tjejer alltså

Jasså, har du koll på hur de var förr?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

iddqd:

ta mig


   
SvaraCitera