Aviseringar
Rensa alla

Fest ikväll


Ämnesstartare

Blivande_japan:

pappa betalar hör ja

Vad skulle min pappa betala? Har fått den här lägenheten HELT på egen hand.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sorry jag är en mördare


   
SvaraCitera
GraGo

Glatt skålandeKommer om jag kan


   
SvaraCitera

Ragnar:

Vad skulle min pappa betala? Har fått den här lägenheten HELT på egen hand.

Är de halloweenfest eller+


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

pappar städar nog också.

 

jag kanske kommer dit får se om jag orkar är full


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Faan hörde att det var ett jävla röj på din fest igår Ragnar! Rykten sprider sig snabbt asså, synd att jag missade det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Var det nice?  


   
SvaraCitera

Tack för senast


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FruLiten:
Sorry jag är en mördare

Då får du tyvärr inte komma.

Tennsoldat:

Är de halloweenfest eller+

Halloween var ju i torsdags, men nej. Det var en annan FETING fest

Patrick:
pappar städar nog också.

 

jag kanske kommer dit får se om jag orkar är full

Bor inte med min pappa så nej det gör han ej.

Stekaren:
Faan hörde att det var ett jävla röj på din fest igår Ragnar! Rykten sprider sig snabbt asså, synd att jag missade det.

Kultur:
Var det nice?  

Ja FÖR FAN. Det var så jävla GRYMT. Jag söp som ett jävla svin och David blev så packad att han bajsade ute på gården för Therese och Niklas hade låst in sig på toan för att knulla. Själv drog jag över 5 brudar, två fler än jag räknat med. Och jag var så JÄVLA packad och så JÄVLA bäng. Fan alltså, koks är verkligen en grym partydrog. Shit alltså det var awesome, ni måste fan komma nästa gång.

Fantastiskt:
Tack för senast

Varsågod.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ragnar: Ja FÖR FAN. Det var så jävla GRYMT. Jag söp som ett jävla svin och David blev så packad att han bajsade ute på gården för Therese och Niklas hade låst in sig på toan för att knulla. Själv drog jag över 5 brudar, två fler än jag räknat med. Och jag var så JÄVLA packad och så JÄVLA bäng. Fan alltså, koks är verkligen en grym partydrog. Shit alltså det var awesome, ni måste fan komma nästa gång.

om det är sant måste jag festa med dig nån gång, hade själv inte råd med så mycket dricka, men hade fan askul igår ändå. haffade 4 tjejer, fler än vad jag räknat med 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kultur:

om det är sant måste jag festa med dig nån gång, hade själv inte råd med så mycket dricka, men hade fan askul igår ändå. haffade 4 tjejer, fler än vad jag räknat med 

Grattis mannen. Alltid lika awesome när man får ragg.


   
SvaraCitera

hata stockholm. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kan vi inte bara gråta och lyssna på casiotone tillsammans. strunta i brudarna :'( :'( 🙁 :$ :$ :$


   
SvaraCitera