Aviseringar
Rensa alla

Fest kul utan att haffa?


Ämnesstartare

Pfff Go do the Robot dance.


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Vilja och säga är inte samma sak.


   
SvaraCitera

TallBall:

Gå på fest: Träffa tjej å ge henne bakifrån är allt som går runt i huvet på en kille iaf...

du är oskuld va?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ööööh


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[confused] ja för det är ju allt som räknas. Man kan absolut inte gå på fest som tjej eller kille för att umgås med skönt folk.
Är du desperat eller?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

grön_apa:

du är oskuld va?

Nope men det är allt jag tänker på. Går fan inte på en fest för att stå å dansa som en idiot. Har iaf aldrig gått på en fest utan att minst strula så ser inte vafan vad man ska göra annars?

Snackar om främlingsfester inte fest med kompisar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

emery:

ja för det är ju allt som räknas. Man kan absolut inte gå på fest som tjej eller kille för att umgås med skönt folk.
Är du desperat eller?

Ok men vadå umgås? Stå där o dansa med varandra i 4 timmar? *shake shake* kom igen, de enda som gör de är de som inte kan få någon på festen.

Som jag sa innan så kanske det är skitkul men jag har iaf aldrig gått på en fest och bara varit där i flera timmar utan att minst strula så ser inte vad man annars ska göra?


   
SvaraCitera

[bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Är du en svartsjuk pojkvän eller vad är problemet?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Oväntad:

Är du en svartsjuk pojkvän eller vad är problemet?

Huh? nej jag har bara alltid undrat. Snackade med en kompis och frågade vad han skulle göra på nyår och han skulle tydligen vara hemma med familjen och hans tjej gå på fest så då kom det upp i huvudet igen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

TallBall:

Huh? nej jag har bara alltid undrat. Snackade med en kompis och frågade vad han skulle göra på nyår och han skulle tydligen vara hemma med familjen och hans tjej gå på fest så då kom det upp i huvudet igen.

Okej. Men det kan väl ändå inte vara SÅ svårt att förstå att alla inte har samma intressen och prioriteringar som du?

PS. Det är inte ens så att alla av manskön är likadana som du. DS.


   
SvaraCitera

TallBall:

Ok men vadå umgås? Stå där o dansa med varandra i 4 timmar? *shake shake* kom igen, de enda som gör de är de som inte kan få någon på festen.

ja umgås, duvet vara social med andra människor. tycker man inte om att dansa så dansar man inte. alla har inte samma preferensser för roligt men att beskylla alla som dansar för att "dom gör det bara för att de inte kan få något" är lite väl magstarkt

jag personligen har ganska svårt att fårstå poängen med att gå på fest bara för att ligga/strula fyllesex är ju inte precis världens bäste sex. om det inte är så att man inte lyckas ragga upp någon som inte har över 3 promille i kroppen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

grön_apa:

jag personligen har ganska svårt att fårstå poängen med att gå på fest bara för att ligga/strula fyllesex är ju inte precis världens bäste sex. om det inte är så att man inte lyckas ragga upp någon som inte har över 3 promille i kroppen

One night stands är lite lättare på en fest än på tunnelbanan på en onsdag...

Aja riktade mig mest mot folk som festar och klubbar ofta, inte blyga och osäkra UMare (no offense men de flesta här är outcasts IRL).


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bara jag som håller med ts? :s
Har väl sjukt tråkigt på fester elelr damn, har inte strulat heller så liksom vad är syftet


   
SvaraCitera