Aviseringar
Rensa alla

Fest sex...


Ämnesstartare

Hej,[wink]
Jag hade min sexdebut med en två år äldre tjej på en fest, så båda var fulla.
Men alltså efteråt när hon märkt att jag är två år yngre Och hon liksom hade sex med mig, så har hon blivit skit förbannad och vägrar att prata med mig",
Ingen av oss kommer liksom ihåg vad som hände på festen elle nåt sånt, bara att vi liksom vakna i samma säng , bevisade väl det MEsta,´

Jag vet liksom bara inte, vad som ska hända, vill ju inte att nån annan behöver få reda åp det lks.


   
Citera

Omg 2 år? wtf dude?! GILF?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

HAha vadå inte vill att någon ska veta? 2 år äldre, spread the news!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Säg det till så många du kan. Gå ut öppet med det. Gärna hennes vänner.

Jävla äckel, orka bete sig så. Två år, oj då.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Är hon två år äldre än dig?

Hoppas verkligen hon inte är typ 13...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ptja, ett tips till henne är ju onekligen att skippa sex när hon är full.
[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

McLuver:

Hoppas verkligen hon är typ 13...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

McLuver:

Är hon två år äldre än dig?

Hoppas verkligen hon inte är typ 13...

Neesh, jag är 16


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tror mer du är fasligt ful osv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

I_I_I_I_I:

Ingen av oss kommer liksom ihåg vad som hände på festen elle nåt sånt, bara att vi liksom vakna i samma säng , bevisade väl det MEsta,´

BullshitMFcrapPieceOfShiT! Vad är oddsen för att ni båda inte minns något alls från festen era mesiga jävlar? Sluta hitta på och stå för det ni har gjort fölrkosfkofk. Du blev av med oskulden och förmodligen vill du att alla skall veta det och förmodligen vill du också gärna prata om det med tanke på att du skapade en helvetes tråååååååååååååååd. VAD VILL DU ATT VI SKALL SÄGA? VAD VILL DU ATT VI SKALL GÖRA??!?!?!?!?!?!?? Helvete va trött jag blir.

Förresten så kanske ni inte ens hade sex.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

this is BullshitMFcrapPieceOfShiT


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

WeeSC:

BullshitMFcrapPieceOfShiT! Vad är oddsen för att ni båda inte minns något alls från festen era mesiga jävlar? Sluta hitta på och stå för det ni har gjort fölrkosfkofk. Du blev av med oskulden och förmodligen vill du att alla skall veta det och förmodligen vill du

WeeSC:

också gärna prata om det med tanke på att du skapade en helvetes tråååååååååååååååd. VAD VILL DU ATT VI SKALL SÄGA? VAD VILL DU ATT VI SKALL GÖRA??!?!?!?!?!?!?? Helvete va trött jag blir.

Förresten så kanske ni inte ens hade sex.

OHh, vad härligt...vissa är ju bara dumma i huvet[bigsmile]

Men du som själv verkar som en tvättäkta virgin kan väl ta och stoppa upp den där antagligen 3 cm långa Saken mellan bena och stoppa upp den nånstans så kanske du håller käft sen?[wink]
ses


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enverhoxha:

tror mer du är fasligt ful osv

Kolla dig själv i spegeln MOngo[wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

I_I_I_I_I:

Kolla dig själv i spegeln MOngo

gillar min spegelbild:F
Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

I_I_I_I_I:

OHh, vad härligt...vissa är ju bara dumma i huvet

Det är detta forumet som driver mig till vansinne. Alla här är konstiga och jag hänger liksom på flocken helt motvilligt! Och när det kommer till min snopp så är den kort, men smal! Men hur vet du att ni hade sex om ni inte minns något? Att vakna i samma säng är inget bevis. Om så var fallet skulle jag bevisligen haft sex med jättemånga tjejer och killar också för den delen.

Om du är över 20 så kanske vi ses, annars inte. [love]


   
SvaraCitera