Aviseringar
Rensa alla

Festa i Bad Gastein


Ämnesstartare

Hej!
Nu är det så att jag åker iväg med många från skolan på en resa till Bad Gastein om en vecka. Jag har varit på många olika alpställen förut och har där inte haft några problem för att komma in på klubbar och beställa saker i baren. Är 16 år och ska fylla 17 i sommar och jag och en kompis vill gärna komma in på klubbarna. Så vår idé var att scanna in våra pass i datorn, byta ut 1994 mot 1992 och sedan ta varandras efternamn och 4 sista siffror ifall någon skulle få ta på passen. Räcker passkopior som leg i bad gastein? någon som provat detta? Vill gärna inte ha massa snack om att jag inte borde dricka eller så, det kommer vi göra iaf. tack 🙂


   
Citera
time
 time

Alltså. Jag tycker ni 94or är jätterara och gulliga, men varför tycks ni inte veta vad Google är för något? Är ju bara att söka på slkoholåldersgränser inom Europa.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tycker det är så läskigt att 94or fyller 17 i år :c känns som att jag var 17 för inte alls länge sen[sad] *gammal*


   
SvaraCitera

94or borde hållas hemma!
Dold text: Förutom mig själv då..[cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

timeisrunningout:

Alltså. Jag tycker ni 94or är jätterara och gulliga, men varför tycks ni inte veta vad Google är för något? Är ju bara att söka på slkoholåldersgränser inom Europa.

gilla knapp!!! VART ÄR GILLA KNAPPEN


   
SvaraCitera

Jag minns saker jag gjorde 1994 :s

Typ.. köpte Lejonkungen på Konsum när den var nyutkommen på VHS. Sånna grejor [blush]


   
SvaraCitera