Aviseringar
Rensa alla

Fester i Stockholm???


Ämnesstartare

Ngn som vet några ungdomsfester i Stockholms området(typ som Elverket)?


   
Citera

Avregistrerad:
Ngn som vet några ungdomsfester i Stockholms området(typ som Elverket)?

Kpop Young Broooos party!!!!
"Klubb Blå." (Sök på fb)
Fast jag har ju typ aldrig varit i Stockholm men hade vart en så sjuk najs dröm att gå på största kpop partyt mitt i Stockholm med massa asiater!!! Om  nån vill hänga med mig på café hängmattan i Göteborg då jag inte har något gäng att umgås med..hade gråtit av lycka. Där finns Klubb Maji Dee!!? En mini variant av kpop bros party i Stockholm GråterHjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ska tillägga art jag e 13


   
SvaraCitera

Avregistrerad:
Ska tillägga art jag e 13

Klubb blå kmr nog och finnas kvar. Då har du nått och se fram emot sen, tror de är 18års gräns för att gå på kpop festen iaf. Vilket är ett måste...Hjärta Blink Oskyldig


   
SvaraCitera

Jag tror du borde avstå ifrån att festa när du är under 18 år. Det är jätte många under 18 som dricker alkohol, vilket inte är bra och är sorgligt.
Det finns så mycket dumt folk i samhället vi lever i idag. Lätt som det är så kan du bli kidnappad, nerdrogad, slagen, påkörd, slagen eller våldtagen m.m
Jag tycker att alkoholen förstör samhället idag. 
Och visst man tror att det är 'coolt' en ung ålder, men det är bara idiotiskt må jag säga.
Håll dig borta ifrån alkoholen under 'fester'.  🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

CoffeeGirl:
Jag tror du borde avstå ifrån att festa när du är under 18 år. Det är jätte många under 18 som dricker alkohol, vilket inte är bra och är sorgligt.
Det finns så mycket dumt folk i samhället vi lever i idag. Lätt som det är så kan du bli kidnappad, nerdrogad, slagen, påkörd, slagen eller våldtagen m.m
Jag tycker att alkoholen förstör samhället idag. 
Och visst man tror att det är 'coolt' en ung ålder, men det är bara idiotiskt må jag säga.
Håll dig borta ifrån alkoholen under 'fester'.  🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Avregistrerad:

Oj jag måste ha uttryckt mig fel.
Menade fester som var till för 13 åringar. Typ elverket eftersom att de har vakter som håller koll på alkoholen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SkeletonGirl:

Klubb blå kmr nog och finnas kvar. Då har du nått och se fram emot sen, tror de är 18års gräns för att gå på kpop festen iaf. Vilket är ett måste...Hjärta Blink Oskyldig

Ska också tillägga att jag inte gillar kpop. Gillar bara edm och pop och typ dj music


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Avregistrerad:

Ska också tillägga att jag inte gillar kpop. Gillar bara edm och pop och typ dj music

Och hov1


   
SvaraCitera