Aviseringar
Rensa alla

Festhjälp


Ämnesstartare

Alltså nu får alla hjälpa till. Min kompis fyller år på fredag och jag ska hjälpa till att ordna festen, det är 19årsfest och alla kommer att dricka emn det känns ju trist om vi bara ska dricka som vilken fest som helst. Förslag på vad man kan bjuda på? Förslag på saker att göra för att få det lite roligare? Och så vidare..

Blir glad för alla idéer vi kan få! 🙂


   
Citera
Ämnesstartare

Drinkar istället för öl kanske.


   
SvaraCitera

Bjud på fest med mycket alkohol.
Jag hade iaf blivit besviken om jag blev bjuden på fest som inte gick ut på att bli wasted.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Öl är en höjdpunkt för alla fester.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Compton GangztaH:

Jag hade iaf blivit besviken om jag blev bjuden på fest som inte gick ut på att bli wasted.

Alkohol är en självklarhet fosho!


   
SvaraCitera
smisk

Alkohol är för tråkiga människor.

Men jag föreslår ett quiz om födelsedagsbarnet. Det livar nog upp.


   
SvaraCitera

Gör en riktigt jävla stark välkomsdrink, sedan sätter du upp en guitarr hero eller dyl. Och har små lekar vid småtimmarna, win win.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

smisk:

Alkohol är för tråkiga människor.

Vi är ju skittråkiga </3

smisk:

Men jag föreslår ett quiz om födelsedagsbarnet. Det livar nog upp.

Det lät gött, tack för tipset!


   
SvaraCitera
smisk

kirti:

Vi är ju skittråkiga </3

🙁

kirti:

Det lät gött, tack för tipset!

Nemas. Ska nämligen ha det på mitt födelsedagsfekka på lördag. Ska bli kul att se hur många som egentligen inte känner mig 😀


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ett Tema i dekorationen 😀 drinkar m.m


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Buzz.
Singstar.
Frågesport (gör två lag).
God bål.
Musik av alla sorter.
Gissa-vad-man-ritar leken (skulle nog jag tycka var kul när jag började bli full iaf [blush]).


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lekar och sånt kanske tillhör mer åt barnkallas då man hade skattjackt, fiskdamm osv.
Se till att ha god mat/snacks, gott om dricka så det räcker till alla och blir över (bättre för mycket än för lite)
Ordna bra musik och bra samtalsämnen så har du en lyckad fest.


   
SvaraCitera
Jeay_L

Bl0cket:

Gissa-vad-man-ritar leken (skulle nog jag tycka var kul när jag började bli full iaf ).

Pictonary?

De brukade vi få ha på våra mentorsträffar innan vi bytte mentors!


   
SvaraCitera
Jeay_L

Senaste födelsedagsfesten (innehållande rätt mkt alkohol) så åt vi först tacos och under våra tallrikar så låg lappar med uppdrag som man skulle göra innan kvällen var slut, eftersom de flesta kände varann så blev det jättekul, speciellt eftersom en skulle härma hur en som inte var där sjunger.. och han har MKT speciell sångröst, han kan inte säga R och han stammar!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bjud på kakor.


   
SvaraCitera