Aviseringar
Rensa alla

Festivalsällskap sökes hehe


Ämnesstartare

http://putteiparken.se/

Nån som vill på putte i parken med mig??

ja, jag är faktiskt helt seriös
vill dit so bad men helst inte ensam


   
Citera
zIGGE

soliaa karlstad är inte så soligt nu


   
SvaraCitera

Åhåhå Kapten röd och kent!! De lockar men har svårt att bestämma sånt så här långt i förväg och dessutom är jag inget vidare sällskap på såna ställen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

El Guaje:

Åhåhå Kapten röd och kent!!

jaaaa

El Guaje:

dessutom är jag inget vidare sällskap på såna ställen.

varför inte?

funderar på att söka som funktionär med, till putte och p&l
mmmmmmm livet

VILL HA SOMMAR NU


   
SvaraCitera
zIGGE

usch kent, sveriges sämsta band och är ohyra


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bara winnerbäck jag vill se, men snackade med davvelito typ i förrgår om att dra dit, vill på svensk festival för campingen om inte annat. Saknade det förra året som fan. Då kan vi sällskapa!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Budolicious:

men snackade med davvelito typ i förrgår om att dra dit, vill på svensk festival för campingen om inte annat

gött!
ja, och i karlstad skiner alltid solen så vädret blir ju nästan garanterat awesome!


   
SvaraCitera

enhimmelskdrog:

varför inte?

funderar på att söka som funktionär med, till putte och p&l
mmmmmmm livet

VILL HA SOMMAR NU

För att jag tycker det är så skönt att bara gå omkring och suga in sommaren så jag kan vandra omkring i flera timmar på campingen och så glömmer jag bort spelningar och så. Hände hela tiden förra sommaren. [blush]

Det låter inte som en dum ide, tror det kan vara riktigt kul.

Vill också ha sommar, ännu mer när jag såg det här. De har riktigt intressanta artister! Kan mycket väl bli denna framför P&l i år. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bra musiker, kanske inte överexalterande direkt. Om The Kooks, Lady Gaga, Doktor Kosmos, Emil Jensen och Kreti och Pleti skulle dit skulle jag dock nog vilja dit, väldigt bad.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

gött!
ja, och i karlstad skiner alltid solen så vädret blir ju nästan garanterat awesome!

Menare, ska vi bli vänner före eller där?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skulle ha åkt dit i somras, pga bästaste Paramore, men blev ej så[sad]. Kanske blir iår, vet ej! Har bara bestämt mig för sweden rock hittills.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har velat åkt dit i typ två år nu, så nu är det bannemig tredje året gillt! Jag är på! [smile]


   
SvaraCitera

Lineupen sög ju.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

El Guaje:

vandra omkring i flera timmar på campingen och så glömmer jag bort spelningar och så. Hände hela tiden förra sommaren. [blush]

nusse <3


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

El Guaje:

För att jag tycker det är så skönt att bara gå omkring och suga in sommaren så jag kan vandra omkring i flera timmar på campingen och så glömmer jag bort spelningar

haha, aw. brukar missa/glömma att jag har sett spelningar pga andra anledningar :$$

El Guaje:

Vill också ha sommar, ännu mer när jag såg det här. De har riktigt intressanta artister! Kan mycket väl bli denna framför P&l i år. [smile]

jaaa.

El Guaje:

Det låter inte som en dum ide, tror det kan vara riktigt kul.

ja! tror jag ska försöka få någon av mina kompisar att söka som funktionär på p&l med mig och sen drar jag på pip på riktigt. [party]

genus:

Om The Kooks, Lady Gaga, Doktor Kosmos, Emil Jensen och Kreti och Pleti skulle dit skulle jag dock nog vilja dit, väldigt bad.

the kooks är bra, ja. lineupen är ju inte klar än, håll tummarna!

Budolicious:

Menare, ska vi bli vänner före eller där?

vilken konstig fråga
hur blir man vänner?

hisou:

Har velat åkt dit i typ två år nu, så nu är det bannemig tredje året gillt! Jag är på! [smile]

ja, det tycker jag [party] bor du långt ifrån?

My dreams are her:

Lineupen sög ju.

den är ju inte klar än! men tycker den är asnice hittills.


   
SvaraCitera