Aviseringar
Rensa alla

FESTIVALTRÅDEN!


1. 3 flaskor med sprit. Eller 2 flak öl.
2. Nudlar. Lätt.
3. Getaway Rock Festival

[y]


   
SvaraCitera

isola:

Ser på din visningsbild att du lär behöva mat mer än vad du behöver alkohol.

isola:

mm du verkar hälsosam

[love]


   
SvaraCitera

easycure:

1. Hur mycket alkohol borde man ta med sig för 3 dagar?

högst personligt.

easycure:

2. Vad borde man äta, alltså vad är billig och smidig festivalmat?

Ännu mer personligt, raviloi och nudlar äger.

easycure:

3. Vilka festivaler ska ni gå på?

Tyvärr bara metal town i år, för att alla andra i sverige suger kuk i år och har inte råd att dra mig till utlandet detta år.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

1. Hur mycket alkohol borde man ta med sig för 3 dagar?
Beror helt på hur mycket du tål och hur mycket du vill dricka.
2. Vad borde man äta, alltså vad är billig och smidig festivalmat?
Ravioli, nudlar, mackor+pålägg.
3. Vilka festivaler ska ni gå på?
Ses på Peace & Love [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Babydoll:

1. Hur mycket alkohol borde man ta med sig för 3 dagar?
Beror helt på hur mycket du tål och hur mycket du vill dricka.

+ eftersom du är tjej och söt så lär du bli bjuden också, heh.[blush]


   
SvaraCitera

Babydoll:

eftersom du är tjej och söt så lär du bli bjuden också,

definitivt! finns det någon tjej som vart på festival och inte blivit bjuden[confused]?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

mm du verkar hälsosam

öh? Varför säger du så där? Det är ju bara elakt! Jag är knappt underviktigt och äter helt normalt. Din mamma måste ha tappat dig hårt i golvet eller något, får sådär beter sig inte normala människor. Man säger inte sådär om folks utseende när man inte ens känner dem! [no-no] Fyfan, hatar vidriga människor som dig som känner att ett behov av trycka ner och såra människor som inte gjort ett skit mot en.

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

YaBasta:

varför skulle dom sälja kokat vatten?

för hungriga noodle-people eller kanske té, I dont know. Får väll stryka nudlar då jag inte har något stormkök [sad]

Roll on:

Mat som är god kall, menade jag.

får satsa på det alltså. [smile]

Tack för svar alla andra [bigsmile]


   
SvaraCitera

easycure:

Tack för svar alla andra [bigsmile]

är du verkligen över 18?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kiingen:

är du verkligen över 18?

Nej.. ? har jag sagt det?

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

hm, fattar att det där med alkohol är väldigt individuellt, men hur mycket brukar folk ta med sig för tre dagar på ett ungefär och vad är billigast att ta med sig?


   
SvaraCitera

easycure:

hm, fattar att det där med alkohol är väldigt individuellt, men hur mycket brukar folk ta med sig för tre dagar på ett ungefär och vad är billigast att ta med sig?

med tanke på att du är under 18 borde du inte dricka... måste du dricka för att ha kul eller?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kiingen:

med tanke på att du är under 18 borde du inte dricka... måste du dricka för att ha kul eller?

[tired][tired] Nej, men just festivaler blir lite roligare med alkohol. Framförallt då de flesta kommer vara hyfsat fulla, inte så jätte roligt att vara nykter bland fulla människor. Alkohol och festivaler går ju lite hand i hand. [cute]


   
SvaraCitera

easycure:

[tired][tired] Nej, men just festivaler blir lite roligare med alkohol. Framförallt då de flesta kommer vara hyfsat fulla, inte så jätte roligt att vara nykter bland fulla människor. Alkohol och festivaler går ju lite hand i hand. [cute]

jo sen beror det på också om du ska dit för musiken eller för att skrika som en galning...själv sticker jag hellre på en festival för musiken och dricker alkohol hemma. men ja om du inte kan ha kul utan alkohol får du väl fixa det på nåt vis. ta med ca 10 liter rysk odka så bör du va packad 24/7 i tre dagar plus bakfyllan. [bigsmile][y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kiingen:

sen beror det på också om du ska dit för musiken eller för att skrika som en galning

Man kan faktiskt göra båda två [rolleyes]

kiingen:

.själv sticker jag hellre på en festival för musiken och dricker alkohol hemma

Du har nog aldrig vart på en riktig festival om du säger att det är kul att vara nykter på campingen. Kallt, smutsigt, lerigt, massa dräggiga och fulla människor.... yeahright!

Om man åker på festival så åker man ju inte enbart för musiken, då kan man ju lika gärna sitta hemma med ipoden. Nej, om man åker på festival så är det ju för att träffa folk och göra spårade saker OCH lyssna på bra live musik!


   
SvaraCitera

Babydoll:

Om man åker på festival så åker man ju inte enbart för musiken, då kan man ju lika gärna sitta hemma med ipoden. Nej, om man åker på festival så är det ju för att träffa folk och göra spårade saker OCH lyssna på bra live musik!

jo fan jag svär du har helt rätt, seriöst det e sant.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kiingen:

jo fan jag svär du har helt rätt, seriöst det e sant.

va? Försökte du vara ironisk nu eller.. ? Mission failed isåfall..


   
SvaraCitera