Aviseringar
Rensa alla

Festligheter.


MaximusPrime:

Jag vet inte riktigt, verkar lite weird. Och så är det inget jag skulle skriva ordagrant, skulle göra om meningen till något som är mer jag men med samma innebörd.

förstår. men det kan vara bra att säga sånt men svårt att våga.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

christover_bandy:

förstår. men det kan vara bra att säga sånt men svårt att våga.

Det är inte att jag inte vågar, utan  att jag skulle säga det på ett annat sätt-


   
SvaraCitera

MaximusPrime:

Det är inte att jag inte vågar, utan  att jag skulle säga det på ett annat sätt-

mm är med på det, menar att säga att du gillar henne på nåt sätt bara.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

christover_bandy:

mm är med på det, menar att säga att du gillar henne på nåt sätt bara.

Det var första gången vi träffades så gilla är väll ett starkt ord, vet inte så himla mycket om henne. Men intresserad passar bättre.


   
SvaraCitera

MaximusPrime:

Det var första gången vi träffades så gilla är väll ett starkt ord, vet inte så himla mycket om henne. Men intresserad passar bättre.

mm iofs


   
SvaraCitera

MaximusPrime:

Det var första gången vi träffades så gilla är väll ett starkt ord, vet inte så himla mycket om henne. Men intresserad passar bättre.

Tycker inte du borde lägga ner så mycket tid på tjejen om hon inte visar intresse. Bortkastad tid.


   
SvaraCitera
Loxbox

Har haft samma situation med en kille men jag smsa typ på kvällen har ff har du lust att hänga elr nåt några av mina kompisar kompisar kommer och han ba aa visst tar med mig en kompis och nu hänger vi ofta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lurifax69:

Tycker inte du borde lägga ner så mycket tid på tjejen om hon inte visar intresse. Bortkastad tid.

Men det har inte ens gått en dag, har inte direkt brotom heller...


   
SvaraCitera

Tja! Jag tycker att du ska gå all in så att säga hehe ... som mitt motto "all in eller ingenting" ;););)
nej men... Skriv till mig privat så kan vi diskutera detta 🙂


   
SvaraCitera