Aviseringar
Rensa alla

festresan 09?


Ämnesstartare

tjena!
nu är det såhär att jag och ett par kompisar skall åka till något kul party ställe till sommarn men kan inte komma överens om vart vi ska åka. förslåg på bra ställen med mycket drag? funderar över alanya, ayia napa, och egypten någon stans, någon som varit på nåt av dessa ställen o har något kul att berätta


   
Citera

ni är helt fel ute, det som är inne sommaren 2009 är Club Chickfactor som kommer vara full med godisregn, saftbål, fiskedammar, clowner, exotiska djur och människotyper (inuiter, indianer, samer) & fullt med snygga tjejer[cool]


   
SvaraCitera

Aiya Napa är riktigt bra drag. var där sommaren 08 i två veckor


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

gött, vilket hotell bodde ni på då ?


   
SvaraCitera

ja o några polare funderar också på en riktigt fet partyresa. Vi har kollat lite på Ibiza och Magaluf. Verkar riktigt nice faktiskt[wink]


   
SvaraCitera

spegelflikkan:

Ibiza

dit har jag och några tjejkompisar tänkt åka efter studenten [wink] men då får vi vänta till nästa sommar[n]


   
SvaraCitera

enhimmelskdrog:

dit har jag och några tjejkompisar tänkt åka

Det verkar riktigt coolt, grundat på vad jag läst och hört[bigsmile]


   
SvaraCitera

spegelflikkan:

Det verkar riktigt coolt, grundat på vad jag läst och hört[bigsmile]

samma här [y]


   
SvaraCitera

Chickfactor:

ni är helt fel ute, det som är inne sommaren 2009 är Club Chickfactor som kommer vara full med godisregn, saftbål, fiskedammar, clowner, exotiska djur och människotyper (inuiter, indianer, samer) & fullt med snygga tjejer

FAN VA NICE var ligger Club Chickfactor????[party]C.C.[party]


   
SvaraCitera

Coffeshop:

FAN VA NICE var ligger Club Chickfactor????C.C.

Utanför malmö på ett vetefält[wink]


   
SvaraCitera

Sundsvalls gatufest!111 [cry][cry]


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera