Aviseringar
Rensa alla

Festttt


El Guaje:

Ja visst vore det? Festen kan inte bli annat än en succé! Får nog nästan ha en sån någon gång. 😀

Ah inte en chans att festen skulle bli fail! Ska vara hemma själv hela jullovet och blev fett taggad på att ha Zach Galifianaki maskeradfest!![cool]

Dold text: Har faktiskt varit på en maskerad där min kompis klädde ut sig till Zach[y]


   
SvaraCitera

ladysmurf:

Ska vara hemma själv hela jullovet och blev fett taggad på att ha Zach Galifianaki maskeradfest!![cool]

Kör på det! Ingen kommer vilja annat än att gå på Zach Galifianaki-fester efter det. Kan inte vara så svårt att ordna heller. Enda frågan är om han är tillräckligt stor ännu för att ha en helt egen fest. Här i byn vet knappt någon vem han är så det skulle falla lite på det. [sad] Men de i dina kretsar kanske är mer bildade än så? Då äre bara och gört! [bigsmile]

ladysmurf:

Dold text: Har faktiskt varit på en maskerad där min kompis klädde ut sig till Zach[y]

Haha classic! 😉

Bara ett geni kan komma på det.


   
SvaraCitera

El Guaje:

Enda frågan är om han är tillräckligt stor ännu för att ha en helt egen fest. Här i byn vet knappt någon vem han är så det skulle falla lite på det. Men de i dina kretsar kanske är mer bildade än så?

Haha synd att du bor i landet[cute] Här i Stockholm vet nästan alla vem han är, det räcker att man säger den tjocka snubben från The Hangover så vet alla vem man pratar om[y]

El Guaje:

Haha classic! 😉
Bara ett geni kan komma på det.

Haha yes! Men har för mig att det inte var någon som kunde lista ut vem hon klädde ut sig till, men när dom fick reda på det tyckte dom att det var awesome[y]


   
SvaraCitera

seriemördare


   
SvaraCitera

ladysmurf:

Här i Stockholm vet nästan alla vem han är, det räcker att man säger den tjocka snubben från The Hangover så vet alla vem man pratar om[y]

Åh! Ytligare ett skäl till varför jag vill flytta till en större stad. Jag tror livet skulle bli så mycket bättre om man dagligen träffade på människor som känner till Zach. [smile]

ladysmurf:

Men har för mig att det inte var någon som kunde lista ut vem hon klädde ut sig till, men när dom fick reda på det tyckte dom att det var awesome[y]

Tror du inte det kunde vara lite så att de anade vem det var men tänkte att det är för genialiskt att klä ut sig till honom så det är nog inte så, då är det bäst att spela ovetande för det skulle ju kännas dumt om man gissade på Zach och det visade sig att hon var Pippis pappa.

Sen när de fick reda på att det faktiskt var Zach och inte Pippis pappa så blev det naturligtvis en stor lättnad för dem för vem klär ut sig till Efriam Långstrump på 2000-talet? [shake]

Bara en kort liten teori jag har. 😉


   
SvaraCitera

henrik schyffert


   
SvaraCitera

blonda bimbos?


   
SvaraCitera

El Guaje:

Jag tror livet skulle bli så mycket bättre om man dagligen träffade på människor som känner till Zach.

Livet blir mycket bättre! Flytta[y]

El Guaje:

Sen när de fick reda på att det faktiskt var Zach och inte Pippis pappa så blev det naturligtvis en stor lättnad för dem för vem klär ut sig till Efriam Långstrump på 2000-talet?

Jag tror inte att det var så faktiskt[sad] Önskar det var så!


   
SvaraCitera

ladysmurf:

Flytta[y]

Jobbar på det, men det är en lång process. [smile]

ladysmurf:

Jag tror inte att det var så faktiskt[sad] Önskar det var så!

Nej jag kanske skenade iväg lite där, det får jag allt erkänna. Än är han kanske inte så stor som jag vill att han ska vara men att folk har Zach Galifianaki-fester är en bra början så det hoppas jag du kör på nu. Du gör en god gärning! [smile]


   
SvaraCitera

El Guaje:

Jobbar på det, men det är en lång process.

Aha, men nice![smile]

El Guaje:

att folk har Zach Galifianaki-fester är en bra början så det hoppas jag du kör på nu.

Ja det skulle vara skit kul![y] Får hoppas jag kan fixa det, annars kan man ju ha en Zach-filmmaraton!

El Guaje:

Du gör en god gärning!

Hihi[blush] Du kan göra en god gärning när du flyttar från byn till där fler vet vem Zach är[bigsmile]


   
SvaraCitera

ladysmurf:

Får hoppas jag kan fixa det, annars kan man ju ha en Zach-filmmaraton!

Det är heller ingen dum ide! Glöm inte kolla igenom hans underbara talk-show då, den är ju fantastisk! [smile]

ladysmurf:

Du kan göra en god gärning när du flyttar från byn till där fler vet vem Zach är[bigsmile]

Precis. 🙂 Här kan man ju inte stanna. Filmen Juno nådde folket här nyligen och att ha Michael Cera-tema på fester känns ju såååå 2007. [bigsmile]


   
SvaraCitera

El Guaje:

Glöm inte kolla igenom hans underbara talk-show då, den är ju fantastisk!

Har aldrig sett den[sad] Min kompis berätta för mig om den en gång men har inte kunnat kolla på den[sad]

El Guaje:

Filmen Juno nådde folket här nyligen och att ha Michael Cera-tema på fester känns ju såååå 2007.

Haha oj, du måste bo långt bort från civilisationen[cool] Och Michael Cera är inte på Zachs nivå heller, han är tråkig jämfört med Zach!


   
SvaraCitera

ladysmurf:

Har aldrig sett den[sad] Min kompis berätta för mig om den en gång men har inte kunnat kolla på den[sad]

Inte heller sett hela men det jag sett är riktigt kul. Between two ferns heter den och finns bland annat på youtube. Men passa dig för att kolla den om du har annat planerat, jag råkade fastna med den halva natten i natt. Men det var värt det. [y]

ladysmurf:

Och Michael Cera är inte på Zachs nivå heller, han är tråkig jämfört med Zach!

Ja, det är sant! Han är bara lite mysig, inte alls lika festlig som Zach. 🙂


   
SvaraCitera

Social fobi-tema. Alla sitter i ett hörn för sig själva.


   
SvaraCitera

El Guaje:

Men passa dig för att kolla den om du har annat planerat, jag råkade fastna med den halva natten i natt. Men det var värt det.

Haha tack för tipset! Ska försöka låta bli att kolla på den och börja kolla på helgen. Vill inte vara uppe hela kvällen och somna i skolan[rolleyes]

El Guaje:

Han är bara lite mysig, inte alls lika festlig som Zach.

Haha håller med, tänk dig att festa med Zach! Fan vad awesome!!


   
SvaraCitera