Aviseringar
Rensa alla

Feticher


Ämnesstartare

Hej hittade ingen aktiv tråd om detta så tänkte jag skulle starta en egen. 
Så jag vill veta om ni har nån Fetich 
nåt udda du tänder på


   
Citera

VåldHjärta
breath control
osv osv osv osvRodnar


   
SvaraCitera
time
 time

Rättstavning


   
SvaraCitera

time:
Rättstavning


   
SvaraCitera

Udda vet jag inte om det är men läder är ju jävligt snyggt Tumme upp


   
SvaraCitera

Dominant beteende från tjejer och gulligull från söta killar och sen typ bdsm å fötter och kanske lite smått kolla på furrys


   
SvaraCitera

Chockerande brist på respekt mot mänskligt liv, typ häxbränningar och förintelsen och sånt 


   
SvaraCitera

Våld


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ohh dominans är ju sexigt. Man känner sig så mäktigt och sexig om man är den som dominerar killen/tjejen och ser att h*n njuter. Och att bli dominerad känns ju ännu bättre att ba få bli bortskämd med kuk/fitta/fingrar/tunga/sexleksaker. Få allt fokus på sig själv liksom. 

jocke/Kim:
Dominant beteende från tjejer och gulligull från söta killar och sen typ bdsm å fötter och kanske lite smått kolla på furrys


   
SvaraCitera
Haien

Inte Jung: häxbränningar

Det är ju brännande hett ju!


   
SvaraCitera

Kanske inte så udda men gillar verkligen dom/sub grejen och kanske också bdsm, ageplay osv Rullar ögonen


   
SvaraCitera

Donkeking:
Ohh dominans är ju sexigt. Man känner sig så mäktigt och sexig om man är den som dominerar killen/tjejen och ser att h*n njuter. Och att bli dominerad känns ju ännu bättre att ba få bli bortskämd med kuk/fitta/fingrar/tunga/sexleksaker. Få allt fokus på sig själv liksom. 

Precis ;3


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag går själv igång på lesbiskt, gay (väldigt sällan men d har hänt) bdsm, dirty talk och så har jag en lite mer udda fetisch men den är jag inte så offentlig me så den ksk kan diskuteras om på pm om nån nu Måste veta. 

jocke/Kim:

Precis ;3


   
SvaraCitera
SAAB
 SAAB

Donkeking:
Jag går själv igång på lesbiskt, gay (väldigt sällan men d har hänt) bdsm, dirty talk och så har jag en lite mer udda fetisch men den är jag inte så offentlig me så den ksk kan diskuteras om på pm om nån nu Måste veta. 

Jag e gay! 🙂


   
SvaraCitera