Aviseringar
Rensa alla

Fetisch? Tjejer med slöja..


FrökenRakel:

Islam säger att man ska ta respekt till allt som lever,

Ja, men så är det inte och det vet du lika väl som alla andra som inte bor under en sten..

Islam och andra religioner säger massa skit men sen gör man lite som man vill ändå.
Kristendomen säger att man ska vara emot homosexualitet och inte låta dom gifta sig i kyrka. Det tillåter man i vissa kyrkor. Det är ganska idiotiskt...redan där så är den religionen bara ett skämt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

MikaelH:

FrökenRakel: Islam säger att man ska ta respekt till allt som lever,

Ja, men så är det inte och det vet du lika väl som alla andra som inte bor under en sten..

Suck, ännu en islamofob, dom muslimer jag träffat (män) är inte alls vad man tror att många muslimer är. Fundamentalister finns i varje religion, inte minst i kristendomen!

Snälla.. Inte för OT nu. Skicka lite filmer och bilder!


   
SvaraCitera

FrökenRakel:

men om du pratar med en ÄKTA muslim så kommer han eller hon säga att allt som lever har rätt att leva!

what...jag har inte sagt nåt om att leva eller inte. men homosexualitet är väl liksom inte accepterat inom islam.

FrökenRakel:

Men liksom, känslan blir mer real om det är en tjej som ser arabisk ut.. Och är muslim på riktigt!

hitta en vanlig blattetjej då som inte är muslim... eller be tjejen sminka sig "arabiskt" haha, om du inte hittar nåt bättre alltså.


   
SvaraCitera

FrökenRakel:

Suck, ännu en islamofob

Ja, och jag har vänner som är muslimer.
Jag säger inte att det bara är islam som är skit utan alla religioner. ALLT är bara olika sagor som vissa tar på allvar. Det är helt absurt! Om jag i 30 års ålder skulle tro på tomten så skulle folk undra vem fan jag är för idiot. Men GUD (som ingen vet vad det är) kan man tro på, för det låter ju mer realistiskt att NÅGOT skapade allt på 7 dagar. Men det är däremot helt orimligt att en fet gubbe i röd dräkt delar ut presenter till barn under en natt.

Sen så hatar jag inte folk som tror på sin religion så länge det inte skadar någon annan. Och det kan man tolka på olika sätt...
Om min pappa var muslim och tvingade mig att inte äta gris fast jag vill det så skadar det mig. Förstår du hur man menar?

Om man kan sitta på sin flygande matta och be åt öst eller vad fan det är och lyssna på skrikiga trumpeter och en man som skriker ALLAH AKHBAR stup i kvarten så gör det, men gör det bara där alla andra gör det och låt andra slippa höra skiten. Och det är samma sak ang kristendom. Kommer det hit ett vittne så är det enda rätta att säga " Ut ur mitt hus jävla luder annars sparkar jag sönder mjälten på dig". Då kommer dom inte tillbaka.

Men nu skulle jag ju inte säga sådär för det är otrevligt, utan jag säger "Nej tack jag tror inte på tomtar och troll, trevlig dag". Sen stänger jag min dörr.

FrökenRakel:

Var kan jag hitta en muslimsk tjej, med slöjan som är bi/lebb?

Där man hittar alla andra bögar och flator? QX.se?
Och om du undrar varför det kanske är svårt att hitta just muslimska flator så är det inte för att det finns mindre av dom, utan för att PGA deras religion så skulle dom faktiskt kunna bli dödade i värsta fall av släktingar för att det är FEL enligt deras religion. Det vet du med. Så är det inte i alla fall såklart, det måste jag konstatera. Men det kan hända och har hänt även i sverige flera ggr.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kimberlyjoness:

hitta en vanlig blattetjej då som inte är muslim... eller be tjejen sminka sig "arabiskt" haha, om du inte hittar nåt bättre alltså.

Hmm, ja, jag skulle kunna tänka mig en judinna. Bara inte kristna, jag tål dom inte!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

MikaelH:

Där man hittar alla andra bögar och flator? QX.se?

Jo, just det 🙂

MikaelH:

Och om du undrar varför det kanske är svårt att hitta just muslimska flator så är det inte för att det finns mindre av dom, utan för att PGA deras religion så skulle dom faktiskt kunna bli dödade i värsta fall av släktingar för att det är FEL enligt deras religion.

Ingen religion tillåter homosexualitet, INGEN religion. Och då kan jag säga mördar man någon och är muslim, då har man missförstått precis ALLTING vad Allah säger!

MikaelH:

Det vet du med. Så är det inte i alla fall såklart, det måste jag konstatera. Men det kan hända och har hänt även i sverige flera ggr.

Sådant har hänt även med icke-muslimska familjer. 1997 var den en jude som ströp sina barn för att han inte ville att dom skulle bli så kristna som mamman.

Kan ingen skicka någon schysst film där en tjej med slöja dansar magdans MED kläder på?


   
SvaraCitera

FrökenRakel:

Hmm, ja, jag skulle kunna tänka mig en judinna. Bara inte kristna, jag tål dom inte!

eh...måste dom vara religiösa ? hitta en vanlig tjej bara, orka hänga upp sig på religion..

FrökenRakel:

Ingen religion tillåter homosexualitet, INGEN religion. Och då kan jag säga mördar man någon och är muslim, då har man missförstått precis ALLTING vad Allah säger!

nej men islam är ju lätt hårdast när det gäller sånt...tror inte hedersmord är så vanligt inom kristendomen t.ex. dom viger ju gaypar i kyrkor, tror inte det skulle hända i en moské.

FrökenRakel:

Sådant har hänt även med icke-muslimska familjer. 1997 var den en jude som ströp sina barn för att han inte ville att dom skulle bli så kristna som mamman.

wow...det har hänt EN gång för mer än 10 år sedan, det gör ju automatiskt islam bättre bara för att nånting som händer i arabiska länder varje dag, hände hos EN judisk familj...[tired] seriöst öppna ögonen.


   
SvaraCitera

FrökenRakel:

Kan ingen skicka någon schysst film där en tjej med slöja dansar magdans MED kläder på?

sök på youtube. men jag tror dom oftast dansar magdans i tighta kläder/magtröja eftersom annars ser man ju inte magdansen liksom..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kimberlyjoness:

nej men islam är ju lätt hårdast när det gäller sånt...tror inte hedersmord är så vanligt inom kristendomen t.ex. dom viger ju gaypar i kyrkor, tror inte det skulle hända i en moské.

Det förekommer i alla kulturer. En riktig muslim som tolkat Koranen rätt accepterar INTE mord över huvud taget. Allt emot Allahs lära!

kimberlyjoness:

eh...måste dom vara religiösa ? hitta en vanlig tjej bara, orka hänga upp sig på religion..

Nej, men liksom.. Jag gillar inte att man firar kristna högtider och det gör många kristna även fast dom inte tror på gud.

kimberlyjoness:

wow...det har hänt EN gång för mer än 10 år sedan, det gör ju automatiskt islam bättre bara för att nånting som händer i arabiska länder varje dag, hände hos EN judisk familj...[tired] seriöst öppna ögonen.

Jag tycker du ska öppna ögonen, enligt islam finns ingen heder i mord. Men eftersom att vissa knäppgökar där nere i Iran tolkar allting bokstavligt så betyder det inte att islam verkligen är så på riktigt!

kimberlyjoness:

sök på youtube. men jag tror dom oftast dansar magdans i tighta kläder/magtröja eftersom annars ser man ju inte magdansen liksom..

Hmm, men jag såg några videor någon gång när det var två tjejer som döljde precis allting men liksom "gned" sig mot varandra. Det var mycket sexigt! Ooh..

Att få vara under en tjej som täckte allt och som gned sig. [wink]


   
SvaraCitera

FrökenRakel:

Jag tycker du ska öppna ögonen, enligt islam finns ingen heder i mord. Men eftersom att vissa knäppgökar där nere i Iran tolkar allting bokstavligt så betyder det inte att islam verkligen är så på riktigt!

FrökenRakel:

Det förekommer i alla kulturer. En riktig muslim som tolkat Koranen rätt accepterar INTE mord över huvud taget. Allt emot Allahs lära!

det tror jag inte, och om det gör det så förekommer det inte nånstans hälften så mycket som inom islam och det vet du så sluta snacka skit.
ja det verkar ju vara väldigt svårt att veta hur man ska tolka koranen eftersom så fort nån gör nåt knäppt så har han "tolkat koranen fel,så skulle aldrig en muslim göra" trots att folk i hela länder lever efter det tankesättet,vart ska ursäkterna ta slut egentligen...
t.ex det står svart på vitt att man får slå sina kvinnor om dom är kaxiga, men det ska man plötsligt inte ta på allvar och tolka bokstavligt, då heter det att "det är en 1000 år gammal bok hehe vadårå" ...

FrökenRakel:

Nej, men liksom.. Jag gillar inte att man firar kristna högtider och det gör många kristna även fast dom inte tror på gud.

hon behöver ju inte gnida sig mot dej på självaste julafton [tired]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kimberlyjoness:

det tror jag inte, och om det gör det så förekommer det inte nånstans hälften så mycket som inom islam och det vet du så sluta snacka skit.

http://islam-svarar.se/pages/content/view/211/73/


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera