Aviseringar
Rensa alla

Fetish eller vad?


Ämnesstartare

På senaste tiden har jag tänkte varför jag blir varm och glad när jag träffar vissa tjejer i skolan. Igår kom det bara fram helt plötsligt att jag tror jag har en fetish. En fetish till leende, låter kanske lite konstigt för vissa men förhoppningsvis relativt normalt för andra. Hela min kropp blir varm och kan känna mitt hjärta bulta när jag ser någon som ler gulligt. Det är då en tjej jag har börjat träffa som är riktigt söt overall men när hon ler så tror jag att jag ska explodera. Men det konstiga är att jag känner nästan den känslan till alla tjejer som ler.. Har inte tänk på det på det sättet innan. Kan man kalla detta en fetish?[blush]


   
Citera

Mariobox:

Kan man kalla detta en fetish?

Nej. En fetish betyder att man har en sexuell böjelse för material och/eller objekt som vanligtvis inte brukar ses som sexuellt upphetsande. T.ex. bajsporr, fötter och smutskläder osv.
Det du beskriver skulle jag vilja påstå är ganska normalt.


   
SvaraCitera

Ett leende ska göra en glad, det är väl typ medfött..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tackar för att du svarade så snabbt och med ett bra svar! [smile]

Hjärtlös:

Ett leende ska göra en glad, det är väl typ medfött..

Såklart men det känns så konstigt när någon ler och gör det söt. Har blivit kåt av det många gånger.


   
SvaraCitera

Mariobox:

Såklart men det känns så konstigt när någon ler och gör det söt. Har blivit kåt av det många gånger.

Välkommen i den normala klubben! [y]


   
SvaraCitera

Mariobox:

Såklart men det känns så konstigt när någon ler och gör det söt. Har blivit kåt av det många gånger.

Ja för att en person av det könet du attraheras av ler och alltså visar belåtenhet/nöjd/tillfredställelse. Eller ja, hon visar att hon gillar tillvaron. Inte så konstigt då va? [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tobbish:

Välkommen i den normala klubben!

Tackar! [bigcheers]

Trodde inte det va normalt att bli så attraherad av ett söt leende.

Hjärtlös:

Ja för att en person av det könet du attraheras av ler och alltså visar belåtenhet/nöjd/tillfredställelse. Eller ja, hon visar att hon gillar tillvaron. Inte så konstigt då va?

Okej, det är faktiskt väldigt bra på det sättet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Förstår inte hur vissa tjejer kan ha så vackra leende.. när man är med tjejer är det typ såhär:
Me - Säger något roligt
Hon är på väg att lee
Me - Stamph! Stamph!


   
SvaraCitera