Aviseringar
Rensa alla

Fetmaepidemin - lösningen!


Ämnesstartare

mens:

hemskt att folk driver med henne. dock verkar det ju sorgligt nog ge henne lite sällskap, utöver hennes fantasifoster. undrar om hon blivit utsatt för övergrepp då ca allt verkar handla om våldtäkt, även hennes barnböcker där brent tydligen blir våldtagen av loree och ett gäng djur på ett zoo varpå han sedan själv våldtar en katt. 

http://drunken-peasants-podcast.wikia.com/wiki/Gail_Chord_Schuler
hur fan kan man driva med en sjuk människa såhär 🙁

Mycket glad älskar dP. Ne men alltså om man inte fattar att hon har en skruv lös så har man ju en själv också. Good times, har du sett på drunken peasants nån gång?


   
SvaraCitera
mens
 mens

Tickstart:

Mycket glad älskar dP. Ne men alltså om man inte fattar att hon har en skruv lös så har man ju en själv också. Good times, har du sett på drunken peasants nån gång?

Klart att folk fattar men de driver ju med henne 🙁 mm hoppas ingen skadar henne.

det här är så sorgligt 🙁


   
SvaraCitera
mens
 mens

nä ej lyssnat på


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mens:

Klart att folk fattar men de driver ju med henne 🙁 mm hoppas ingen skadar henne.

det här är så sorgligt 🙁

aw, haha hennes massa verkar vara likadan x) men fan, gail verkar ju fungera normalt i samhällt i övrigt, oroa dig inte mensi Rodnar du svarade inte, tittar du på dP?? (:


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aha, well you should. Det är en go gäng


   
SvaraCitera
mens
 mens

Tickstart:
aha, well you should. Det är en go gäng

driver de med sjuka människor så är de ej så goa du


   
SvaraCitera
mens
 mens

naaj blanda ej in din familj 🙁
hoppas att hon får behålla sitt jobb iaf


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mens:

driver de med sjuka människor så är de ej så goa du

För tusan meno lighten up 😀 De driver inte med henne, de är knappast elaksinnade
titta lite;

Jag hade nog passat rätt bra in i deras gäng på många sätt..


   
SvaraCitera
mens
 mens

Tickstart:

För tusan meno lighten up 😀 De driver inte med henne, de är knappast elaksinnade
titta lite;

Jag hade nog passat rätt bra in i deras gäng på många sätt..

tycker ej lyteskomik på den där nivån är kul sorry

detta får ju en helt annan klang när man vet att hon är sjuk. hade hon varit berusad och i övrigt välfungerande hade det väl varit en annan sak.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mens:

tycker ej lyteskomik på den där nivån är kul sorry

detta får ju en helt annan klang när man vet att hon är sjuk. hade hon varit berusad och i övrigt välfungerande hade det väl varit en annan sak.

Du tycker inte det är underhållande? :3 to each his own

Gail har trotsallt valt att lägga upp sin videor in public, såpass frisk är hon ändå så hon vet vad hon håller på med.. Tycker det är ok, de är inte ondsinta så whatever tycker jag


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hon är ju sjukt underhållande, vad är fel med att uppmärksamma det? 😀


   
SvaraCitera
mens
 mens

Tänkte på detta igår kväll och blev sad. Har roats av papachristos innan och det känns rätt likvärdigt. Detta är ju dock på en annan nivå då folk driver med någon som är så pass sjuk att hon lever i en annan värld och tar allt detta på allvar. Man sätter liksom skrattet i halsen då. Hade någon drivit på detta sätt med någon jag tyckte om hade jag blivit vansinnig. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aw seså mens Rodnar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Wow, hon låter som en jag jobbade med en gång i tiden.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aristoteles:
Wow, hon låter som en jag jobbade med en gång i tiden.

😀 berätta


   
SvaraCitera