Aviseringar
Rensa alla

Fett ful


jag är också rätt ful men brudar är helt oviktigt. jag önskar bara att jag kunde se hård och farlig ut


   
SvaraCitera

Med den där attityden kommer du inte långt. Den är inte bra för hållningen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Grejjen e ja har inge fett på kroppen så ja e skitsmal överallt.. Känner mig som en pajas har liten benstomme oxå.. Känner mig som en liten pojke, de sjuka är ja e inte så jävla klen, pallar inte säga att ja e stark men har aldrig känt mig svag när man har testat stryka, ser bara svag o klen ut.. Får flipp på de. Vill inte ha de så :/


   
SvaraCitera

robin15:

jag är smal

Vad har du då att klaga på? Finnar går att åtgärda.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Buddah:

Vad har du då att klaga på? Finnar går att åtgärda.

Har försökt åtgärda dom i 1½ år nu.. Blivit bättre men de tror ja beror på att ja blivit äldre, inte lika mkt hormon förändringar nu.. Dom där medlerna man köpoer funkar på 1 av 10. Och jag är inte en av dom.


   
SvaraCitera

Evil Conduct:

hela mitt liv

Alltså. Äh. Pallar inte. Jag pallar faktiskt inte.

Jag kan ju bara prata för mig själv. Jag finner killer/tjejer som är för på eller går så långt att de kladdar på en som motbjudande idioter. Det enda de har i skallen/deras inställning är att få ett ligg innan kvällen är slut. Hos mig är det oattraktivt och jag tror inte jag är ensam om det.


   
SvaraCitera

Finns värre problem. Sådär känner väl alla mer eller mindre.


   
SvaraCitera

Du kommer finna någon som vill ha dig exakt som du är. Ett ord i sinom tid taladt, är såsom ett gyldene äpple uti silfskålom!


   
SvaraCitera

Pheadrus:

Det beror väl på omständigheterna, om han träffar någon som gillar honom och vill ligga och han mår bra av det ser jag inget problem alls.

Jo då gör det inget, men att enbart knulla för att "fixa" sin självkänsla är inte bra. Då döljer man bara sitt problem.


   
SvaraCitera

Det kunde varit värre. Du kunde ha haft konstant böldpest eller struma. Tänk på det du, få lite perspektiv. Vad är väl en finne mot en böld?

Men seriöst ryck upp dig. Det är aldrig så farligt som man tror. Jag älskar dig även om du har finnar och är benig. Du är en underbar person[love]


   
SvaraCitera

robin15:

inte lika mkt hormon förändringar nu

Blir du ännu lite äldre så försvinner där säkert mer. Det finns hudbehandlingar man kan genomgå också.


   
SvaraCitera

Det är väll bara bra att du är smal, du hade ju kunnat vara fet.
Jag gillar spinkiga killar [blush]

Finnarna var ju på väg att försvinna, så du borde vara glad. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blir bara irriterad för man ser förjävligt ut men ska inte klaga mer, fett inte värt de.. Får försöka bli biff och se nöjd ut


   
SvaraCitera