Aviseringar
Rensa alla

FETT UNDER NAVELN


Ämnesstartare

Okej jag är 17 år och kan börja med att säga att jag alltid vart i alla mina år vart den smala (i trim så att säga) och det är jag än idag, mina armar och ben är rätt så smala och mina revben och nyckelben är rätt så tydliga utanpå (på ett friskt sätt) Jag kanske ligger på en svag undervikt men inget allvarligt! Det är inte på ett ohälsosamt sätt och minn kropp mår bra. På senaste tiden har jag dock lagt märke till att under min navel har det kommit en del fett, ingen annan stans, övre delen är smal/lite muskler och resten av mig, men just under naveln så sitter det! Syns tydligt när jag har jeans. Vet inte om det är underhudsfett,någon slags bukfetma eller någon ’bilring’ eller ’muffin top’ eller något men det ger mig GROVT komplex över mig själv. Jag är desperat för att få bort den. Har läst mycket att det kan komma av stress och det är isåfall rätt logiskt då jag är i en stressig period i livet just nu men jag är fortfarande osäker på vad det är och vill gärna veta hur jag får bort den. Äter inte onyttigt och dricker ALDRIG alkohol så kosten är det nog inget fel på! Hjälp snälla!


   
Citera
Ämnesetiketter
Maya
 Maya

det kan ju vara ,att om du har din "vecka" om du vet vad jag menarRullar ögonen så brukar det bli större där


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Maya:
det kan ju vara ,att om du har din "vecka" om du vet vad jag menarRullar ögonen så brukar det bli större där

Vem fan har sagt att jag har en livmoder? AHAHAHASHSH


   
SvaraCitera
opega

Cherryblossom9:

Vem fan har sagt att jag har en livmoder? AHAHAHASHSH

Hur ska hen veta vad du är? Chilla lite.


   
SvaraCitera
Maya
 Maya

Cherryblossom9:

Vem fan har sagt att jag har en livmoder? AHAHAHASHSH

man vet aldrig det kan ju vara så att du har en hahah


   
SvaraCitera