Aviseringar
Rensa alla

Fettförbrännings piller


Ämnesstartare

Tjena:)

Har i 2 dagar testat
http://www.gymgrossisten.com/cgi-bin/ibutik/AIR_ibutik.fcgi?funk=visa_artikel&ar...

Och vad jag har för erfarenheter:
Blir fort hungrig efter jag ätit.
Kissar oftare.
Får gaser i magen.
Kan bli yr och trött.

Någon annan som testat detta och upplever samma saker? Eftersom jag bara testat dem i 2 dagar tillsammans med min kost kan jag inte säga om det funkar men ni som tagit dem en längre tid, Blir man verkligen smalare? Jag tyckte iaf att det var värt att testa 😉

Hade![bigcheers]


   
Citera

Tyvärr finns det bara den hårda vägen eller ephedrine..

...fast white willow e snarlik effe om du inte minns fel...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

schill:

Fettförbrännings piller

schill:

Blir man verkligen smalare

fail

kailkail:

Tyvärr finns det bara den hårda vägen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Wie 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[confused]

Appuru:

fail

Har du testat då? Annars hur kan du vara så säker på att det inte skulle fungera?

Och jag VET redan att man inte kan bli smal med bara pillrena, men skulle det var så liten chans att de faktsikt hjälpte till lite?

Vill helst höra från någon som har testat och från deras åsikt än alla andra som bara klagar på mig hela tiden [shake]


   
SvaraCitera

schill:

alla andra som bara klagar på mig hela tiden

Välkommen till UM !


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fazhion:

Välkommen till UM !

Har varit här ett tag och finner mig bara nedtryckt i mina trådar:) Antagligen folk som alltid vill ha rätt, Och lagt märke till att det är ungefär samma personer. Antar att detta är fel sida att vända sig till när man vill fråga saker som rör sig om sitt liv. 😛


   
SvaraCitera

mjo du har rätt i allt du säger men har märkt en sak själv när jag skapar trådar, att​ man måste tänka på tidpunkten för antingen tidigt på morgonen i mitten på dagen elle​r jätte sent på kvällen så brukar det vara dom bästa tiderna då man förväntar sig rät​tsvar på sina frågor,
och allt där imellan tider är bara skit till svar du får ! [ch​eers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

schill:

Har du testat då? Annars hur kan du vara så säker på att det inte skulle fungera?

Sen när man behöver personligen testa något för att vara säker att det inte funkar? Välkommen till 2000-talet, här har vi internet.

schill:

Och jag VET redan att man inte kan bli smal med bara pillrena, men skulle det var så liten chans att de faktsikt hjälpte till lite?

Vare sig det är lite eller mycket dom hjälper, så förlorar du på det långa skottet när du slutar ta dem, i träning finns det inga genvägar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Appuru:

Vare sig det är lite eller mycket dom hjälper, så förlorar du på det långa skottet när du slutar ta dem, i träning finns det inga genvägar.

Vad menar du då? Kan du förklara? Så fettet dem har hjälpt till att bränna (Även om du påstår att det inte funkar) Kommer eventuellt bara komma tillbaka, Så det lämnar inte min kropp då?... Snälla!

Ändrar man sina levnadsvanor med motion och mat så är jag övertygad om att jag kan bli smal. Men du påstår att allt jag går ner kommer jag sedan att få tillbaka när jag slutar med endast pillrerna?

Själv tror jag det hänger mycket på att jag fortsätter äta och träna som jag gör. Men det är bara vad jag tror.

Sen det där med internet? Det var den sämsta bullshit jag har hört. Du menar att du kan lita på allting bara för att vi har internet tillgängligt? Du tror inte att folk snackar mycket skit också? Förklara gärna hur du tänker är väldigt nyfiken!


   
SvaraCitera

Appuru:

Sen när man behöver personligen testa något för att vara säker att det inte funkar? Välkommen till 2000-talet, här har vi internet.

schill:

Det var den sämsta bullshit jag har hört. Du menar att du kan lita på allting bara för att vi har internet tillgängligt? Du tror inte att folk snackar mycket skit också? Förklara gärna hur du tänker är väldigt nyfiken!

hon menar väl bara rekomendationer.
bantningspiller är tidernas bästa "tjäna pengar knep", lägg ner skiten och, det förstör bara din kropp. Jag gick på piller i 2 års tid.. gick inte ner ett skit pga dom, och inbillade mej allt ihop om "extra energi" ect. Jag kan träna lika hårt å lika länge nuförtiden som då... fast utan d jävla pillrerna.


   
SvaraCitera

schill:

Har varit här ett tag och finner mig bara nedtryckt i mina trådar:)

sånt händer när man är dum i huvudet


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

schill:

Kan du förklara?

Jag vet inte om det går riktigt.. har du någonsin försökt förklara något för en apa?

Sämsta bullshit du hört? Om man tror på allt som finns internet, ja du det är den sämsta bullshit jag hört. Lite vett skulle inte skada, finns faktorer som spelar stor roll när man läser något, fakta, logik, om det finns liknande resultat från andra studier etc. ... "snälla!"

schill:

Så fettet dem har hjälpt till att bränna (Även om du påstår att det inte funkar) Kommer eventuellt bara komma tillbaka, Så det lämnar inte min kropp då?... Snälla!

i lol'd irl, really, gå o läs på fakta, typ någon random deffguide

schill:

(Även om du påstår att det inte funkar)

När skrev jag det? mupp

schill:

Själv tror jag det hänger mycket på att jag fortsätter äta och träna som jag gör. Men det är bara vad jag tror.

Slutar du med pillerna = lol boll, du bryter dina vanor = din logik håller inte, gz

jag_gillar_glass:

schill: Har varit här ett tag och finner mig bara nedtryckt i mina trådar:)

sånt händer när man är dum i huvudet


   
SvaraCitera

f.ö. hur ska pillerna hjälpa dig hamna på ett underskott kalorier? Du kommer ju gå upp iaf om du äter mer än du gör av med [zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera