Aviseringar
Rensa alla

Fettförbränningspreparat


Ämnesstartare

Vad finns det för olika fettförbränningspreparat som verkligen fungerar? Vilket är bäst?

Någon som har kunskap och/eller erfarenhet inom området får gärna dela med sig.


   
Citera
Ämnesstartare

Woot3kBackstabcrit:

Eld

ANMÄL MISSBRUK

Din anmälan är nu registrerad.

Tack.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kapitalistsvin:

ANMÄL MISSBRUK

Din anmälan är nu registrerad.

Tack.

Ett oseriöst inlägg är bättre än inget inlägg alls.

Puss


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kapitalistsvin:

Vad finns det för olika fettförbränningspreparat som verkligen fungerar? Vilket är bäst?

Någon som har kunskap och/eller erfarenhet inom området får gärna dela med sig.

finns inget som är bra/värt pengarna

Springa är de man ska göra


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Snacka skit underbarnet. Det finns visst preparat som hjälper, precis som att du blir ett muskelberg på två veckor av anabolda. Det är inte en slump att alla hashtomtar/kokainnissar är smala som pinnar. Vill man inte syssla med ovanstående kan man ge sig in på något slags mellanting. Dem har jag testat, förbränner extra och hjälper till att ge kontrast till musklerna. Fungerarade bra tycker jag.
http://www.gymgrossisten.com/cgi-bin/ibutik/AIR_ibutik.fcgi?funk=visa_artikel&ar...


   
SvaraCitera

Underbarnet:

finns inget som är bra/värt pengarna

Springa är de man ska göra

Du är ett skämt som skriver de du gör.

De finns. bland annat Efedrin som går att köpa på diverse inetsidor (detta var tillåtet förrut och nästan alla fettförbränningsprodukter innehöll en del efedrin.) DOCK! är detta klassat som narkotika nuförtiden,men det fungerar och de var de du ville ha reda på,kostar mellan 3 och 500kronor för 30mg 100st ,tar 3 per dag beroende på syfte. Detta ska även vara beroende framkallande.

Efedrin tog jag nu för de är välkänt inom bb sektorn eller av folk som går på gym överhuvudtaget. Finns självklart "produkter,även kallat fungerande placebon" ute på marknaden, Lose it på GG funkade fint,minskad hunger och sockersug som utlovat.

Självklart ska du veta de mest grundläggande också. för att gå ner i vikt MÅSTE du ligga på UNDERSKOTT av energi.

Sen om du vill använda detta eller inte är upp till dig.

Och för de andra ska du INTE ut och springa som underbarnet skriver. Ut och gå INNAN frukost varje morgon rask takt. Sen om du ändå går på gym kör fettförbränning i ca 45 minuter varje dag,funkar för nybörjare lovar dig . Så lycka till me vad de nu än är du ska göra 😀 kraaaaaam på de!


   
SvaraCitera

Mrbigstuff:

Efedrin tog jag nu för de är välkänt inom bb sektorn eller av folk som går på gym överhuvudtaget.

För att undvika missflrstånd så skulle jag skriva Efedrin tog jag nu som exempel... har icke använt detta.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mrbigstuff:

narkotika nuförtiden

shape:

veckor av anabolda.

ja,de var roliga saker ni skrev,
Sånt skit lurar folk på pengar,de funkar inte något bra,så vill man slänga bort pengar kan man göra de.

De man ska göra är att springa 3 dar i veckan,äta nyttigt då blir man smal och får bättre fysik, Äter man någon kapsel om dan och tror att man blir smal då är man ute på fel väg, man måste byta livsstil...

Om jag äter gi mat i 4 månader går ner 5kg och sen börjar jag äta som förut,Kommer jag vara smal om 1 år då?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Underbarnet:

Om jag äter gi mat i 4 månader går ner 5kg och sen börjar jag äta som förut,Kommer jag vara smal om 1 år då?

Du är inte så smart va?


   
SvaraCitera

Underbarnet:

De man ska göra är att springa 3 dar i veckan,äta nyttigt då blir man smal och får bättre fysik, Äter man någon kapsel om dan och tror att man blir smal då är man ute på fel väg, man måste byta livsstil...

Underbarnet:

Om jag äter gi mat i 4 månader går ner 5kg och sen börjar jag äta som förut,Kommer jag vara smal om 1 år då?

Snälla lilla gubben! Efedrin fungerar. det är medicinskt bevisat och blandat me koffein är de farligare än amfetamin därför är de klassat. De höjjer din puls,och bränner fett ja! Du är helt ute och cyklar verkar de som.

OCH SNÄLLA FÖRSÖK TA TILL DIG DE JAG SKRIVER NU:

För BÄSTA fettförbränning UTAN ATT BRÄNNA MUSKELMASSA så ska man INTE ut och springa,man ska GÅ i rask takt. pulsen ska ligga runt 120-130 detta är ultimat INNAN frukost varje dag.

Och nej jag menade inte att han kan köpa efedrin och knapra de i några veckor utan att slita för skiten. SJÄLVKLART måste man komplitera me riktig träning (INTE LÖPNING) för att bränna bra. Sen kosten ska ligga på ett underskott. börjar du förstå mig nu underbarnet?

HAHAHAH nej äter du gi i 4månader och sen börjar normalt direkt efter så lovar jag att du me all säkerhet kmr gå upp dom 5 kilona på 2 veckor,kasnke mindre. och sammanlagt går du säkert upp och väger mer än du gjorde innan gi dieten.

Du verkar helt väck ,snälla sluta skriv saker som du uppenbarligen inte kan speciellt mkt om.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kapitalistsvin:

Någon som har kunskap och/eller erfarenhet inom området får gärna dela med sig.

Personligen så tror jag det räcker gott och väll med att ändra om lite i kosten och dra igång två eller tre extra cardiopass. Beroende på hur snabbt du vill gå ner. Själv har jag kört med Fairings: Lean, som var bra med det är att det hade en uppiggande känsla och jag kände väll inte nån direkt "jag går ner mer än jag skulle innan-känsla" men jag blev jävligt pigg och klarade mjölksyra bättre.

Så om jag skulle rekommendera något preparat överhuvudtaget så är det Lean. Dock så ska jag väll säga att jag inte har testa allt för många "fettförbrännande preparat".

Själv kör jag med ändrat kost och Cardiopass samt styrketräning som vanligt. Det är det jag rekommenderar och jag tror att det räcker för de flesta.

Tack o hej!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mrbigstuff:

Efedrin fungerar. det är medicinskt bevisat och blandat me koffein är de farligare än amfetamin därför är de klassat.

Hm, varför är det så farligt blandat med koffein? Jag har blivit rekomenderad att ta de två tillsammans nämnligen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mrbigstuff:

HAHAHAH nej äter du gi i 4månader och sen börjar normalt direkt efter så lovar jag att du me all säkerhet kmr gå upp dom 5 kilona på 2 veckor,kasnke mindre. och sammanlagt går du säkert upp och väger mer än du gjorde innan gi dieten.

det var ironiskt sagt,man ska springa för att få kondis sen kan man hålla vikten,äter man skit som förbränner tex pulver,gi mat och skit så kommer man gå upp de man gick ner efter ett tag...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Underbarnet:

det var ironiskt sagt,man ska springa för att få kondis sen kan man hålla vikten,äter man skit som förbränner tex pulver,gi mat och skit så kommer man gå upp de man gick ner efter ett tag...

Sluta smutsa ner min tråd.


   
SvaraCitera

Det bästa är tjack, olagligt må det var men bättre fettförbrännare hittar du inte.


   
SvaraCitera