Aviseringar
Rensa alla

Fettförbränningspreparat


Ämnesstartare

Kapitalistsvin:

Sluta smutsa ner min tråd.

visst,gå och köpt ditt pulver fetto,så kan du slösa lite pengar på de


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bara löjligt att hålla på med massa sån skit, ut och jogga istället. [rolleyes]


   
SvaraCitera

Kapitalistsvin:

Hm, varför är det så farligt blandat med koffein? Jag har blivit rekomenderad att ta de två tillsammans nämnligen.

Det ska vara "farligare" tillsammans,men ska man köra efedrin för fettförbränning ska man ha med koffein och aspirin samtidigt då de ger sjuhelsikes effekt.

Ifall du nu köper detta.. Dosering: (på 30mg Effetabs.) 3tabletter dagligen (förslagsvis tar du en åt gången och kör 3 omgångar.) Varje omgång ,alltså där du tar en effetablett tar du samtidigt 300mg koffein(finns att köpa 100mg tabs på apoteket,dock kostar de lite.) sen en halv aspirin(finns cokså på apoteket)

Och att rekommendera är att du börjar med en eller två tabs första veckan för att få upp toleransen. Möjliga sideffekter..Dålig sömn,ökade svettnignar,bröst smärtor etc etc. Efedrin ökar pulsen och din kroppstemp. Ska försöka att inte ta detta försent på dagen då du kan som sagt få svårt att sova.

Jag säger inte att någon ska görta detta och avsäger mig allt ansvar,folk som tar detta gör de helt på egen risk.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mrbigstuff:

Det ska vara "farligare" tillsammans,men ska man köra efedrin för fettförbränning ska man ha med koffein och aspirin samtidigt då de ger sjuhelsikes effekt.

Okej, hur blir det om man kör koffein och aspirin men skippar efedrinet? Fungerar det också bra eller?


   
SvaraCitera

Då kan du skippa aspirinet och bara köra koffein.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hoppas det går bra med allt men om det är beroendeframkallande borde det inte rekommenderas av någon....


   
SvaraCitera

IllFlywithYou:

Hoppas det går bra med allt men om det är beroendeframkallande borde det inte rekommenderas av någon....

Det är sant,men sen är koffein också beroende framkallande,så man kan ju hårddra de lite...ingen cola osv. Men vet man me sig själv att man är lättpåverkad av saker och har lätt att fastna för grejer ska man kanske tänka ännu en extra gång.

Sen om du nu bestämmer dig för att köra effe...så ifall du känner efter några veckor att effekten inte är den samma har kroppen vant sig och behöver högre doser,då ska du ha ett uppehåll på MINST lika lång tid som du gått på de. innan du börjar om från början igen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mrbigstuff:

Men vet man me sig själv att man är lättpåverkad av saker och har lätt att fastna för grejer ska man kanske tänka ännu en extra gång.

Du har min respekt efter att du skrev det jag citerat, då först jag läste tråden tänkte jag det var riktigt illa om någon/några sitter och rekommenderar ett ämne som det är bevisat kan framkalla beroende. Men som sagt, du har min respekt efter det där [y]

Och till trådskaparen en än gång:
Det räcker antagligen med att göra om lite i kosten o dra igång några fler Cardiopass utan några andra medel eller preparat.
Tycker du ska köra på det.


   
SvaraCitera

IllFlywithYou:

Du har min respekt efter att du skrev det jag citerat

Bockar å bugar glatt


   
SvaraCitera

Nu är det ju så här att det finns ett antal olika fettförbrännings preparat,jag har själv testat ripped caps som går att köpa på vilken life butik som helst,jag tar den för att jag har gått upp 25 kg på 7 månader för att jag har diskbråck och inte kunnat träna lika hårt som jag brukar,så jag kör just nu med ripped caps och gi metoden(du tar bort nästan alla kollhydrater och äter bara protein) och jag cyklar eller går varje dag minst en mil och på vå veckor har jag gått ner 8 kg,vet inte om det bara är för ripped caps,men om du vill gå ner,så vf inte testa? =)

Det som är bra med ripped caps är att den tar bort sötsug eftersom den innehåller krom å massa annat och den ökar ämnesomsättningen och den ökar kroppens tempratur så du svettas mer vilket ökar fettförbränningen det finns andra tabletter också men jag har hört av dem som testat dem inte orkar gå på gym eller träna överhuvud taget eftersom dem inte har nån ork.Ripped caps ökar även prestationen under diet vilket är ovanligt och därför borde du testa den med en låg kaloridiet eller låg fett diet!


   
SvaraCitera

bara så du vet så räknas efedrin som ett doppningspreparat,så kör inte med det =)(läste att nån hade skrivit om efedrin)


   
SvaraCitera

balronx:

bara så du vet så räknas efedrin som ett doppningspreparat,så kör inte med det =)(läste att nån hade skrivit om efedrin)

Hehe vare jag som hade skrivit om de,men varför inte använda de för att de räknas som dopning? framgår ju faktiskt inte att han tävlar eller liknande.

Sen ska de inte synas på "vanliga" tester vad jag vet. Men vid blodprov så ska det ge utslag som amfetamin.


   
SvaraCitera

Mrbigstuff:

Hehe vare jag som hade skrivit om de,men varför inte använda de för att de räknas som dopning? framgår ju faktiskt inte att han tävlar eller liknande.

Sen ska de inte synas på "vanliga" tester vad jag vet. Men vid blodprov så ska det ge utslag som amfetamin.

Varför använda det alls?Vist det funkar att gå ner i vikt med,men det är väldigt stor chans att han blir beroende av det,därför ska han inte använda det


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

balronx:

efedrin

är inte så farligt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Elnaz:

är inte så farligt

Nejfan, det är bara som att ta ett hagelgevär och skjuta genom hjärtat.

Ska man köra olagligt så borde man köra på Clenbuterol.


   
SvaraCitera