Aviseringar
Rensa alla

Fettigt hår !


Ämnesstartare

Hej senaste halvåret har mitt hår typ börjat bli jättefort fettigt okej de blev lätt fettigt för med men nu har de blivit fettigt , om jag duschar på morgonen så är de fettigt när jag ska gå och lägga mig ,
förr kunde jag iaf gå två dagar innan de blev så fettigt.

Och de beror inte på att jag duschar för ofta för de gör jag inte eller kanske ibland , duschar varannan till var tredje dag på sistonde har de blivit var tredje då jag är för lat för att duscha.

Men iaf tar inget balsam heller för då blir de bara fettigare. har bytt schampå flera gånger men ser ingen skillnad brukar bara bli värre, de som nästan blir bäst är när jag tar nått budgetschampo fattar de inte. borde de inte bli sämre då

Någon som har ett tips om vad jag kan göra för att slippa att de blir fettigt så fort?


   
Citera
Ämnesetiketter

schampot gör håret och hårbottnen torr = mer fett produceras = fett hår


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jo men jag måste ju ha schampo i håret , kan ju inte precis sluta med att tvätta håret med schampo heller. då skulle jag ju ha suuuuper fett hår!


   
SvaraCitera

Samma för mig, duschar varje dag bara.


   
SvaraCitera

emeed:

jo men jag måste ju ha schampo i håret , kan ju inte precis sluta med att tvätta håret med schampo heller. då skulle jag ju ha suuuuper fett hår!

hon menar att du ska använda balsam också.


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera