Aviseringar
Rensa alla

Fettsugning hemma me dammsugare.


Ämnesstartare

funderar på att: 
bnedöva me is jättelänge. typ ligga i badkar me is. sen skära upp me ren vass kniv, stoppa i dammsugare i lilla hålet o suga Fettet ur magen o sen sy igen

dskulle detta funka tror ni? tack


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Helt klart det ekonomiska alternativet!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fingerprints:
Helt klart det ekonomiska alternativet!

ja. dock äckligt om tarmar råkar komma me, men kan kanske häfta tobax dom


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kukoxo:

ja. dock äckligt om tarmar råkar komma me, men kan kanske häfta tobax dom

Allt går att lösa vettu. Går det inte att laga med silvertejp är det trasigt. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det funkade för mig men rätt obekvämt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har funderat på detta ett tag, men hur blir man längre då, ska jag dra i mina ben varje dag? Vill också bli smal o snygg som överklassen o hört att alla har förutsättningar för att bli överklass 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kanske åker med tarmar och sånt av misstag Ledsen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ojdå du hade visst redan skrivit dä. öö, ne men bortsett från detta är det lugna puckar tror jag


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stör mig på din stavning..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lex:
stör mig på din stavning..

q.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FruLiten:
Har funderat på detta ett tag, men hur blir man längre då, ska jag dra i mina ben varje dag? Vill också bli smal o snygg som överklassen o hört att alla har förutsättningar för att bli överklass 

tyvärr din pappa får råna en bank eller något, då vaknar du nästa dag me bra pigment o tränad kropp 


   
SvaraCitera
reben

hur kunde nt d1a va självdestruktivt om dom andra va


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

glöm bara inte å skära bort allt löst skinn som blir över, kan nog se lite ofräscht ut annars


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kukoxo:

tyvärr din pappa får råna en bank eller något, då vaknar du nästa dag me bra pigment o tränad kropp 

ja men sjukt smidigt ju, så slipper jag träna och sola, fettsuga mig och förlänga min kropp


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

testade detta och nu har jag inga bröst kvar. behöver nu inte lägga ut pengar på bhar längre så min ekonomi blir genast lite bättre  och då blir man ju snyggare, var det någon som skrev.


   
SvaraCitera