Aviseringar
Rensa alla

FI går mot strömmen – växer så det knakar!


Ämnesstartare

mpt:hv:

obs ingen absurdistisk ironi kring feminismen utan min egen uppriktiga förhoppning

larvpotta

skriv något om det jag skrev!!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mpt:hv:

obs ingen absurdistisk ironi kring feminismen utan min egen uppriktiga förhoppning

Jag väljer att ta det som absurdistisk ironi kring feminism och skratta åt det en gång till. 


   
SvaraCitera

bibba:
 
Vad tycker ni om detta? Personligen tycker jag det är vidrigt och hemskt. FI är att rasistiskt (hat mot vita) och sexistiskt (hat mot män) parti med sjuka åsikter och förslag.

åh gud


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mpt:hv:

att administrera vårt eget avskaffande blir männens sista kraftinsats

gillar den bilden

vad braTumme upp


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

har varigt på en Gudrum Shyman Show , det var väldigt intressant! ni borde gå dit och ta reda på vad de egentligen håller på det, för det som det pratas om stämmer inte men vad dem själva säger


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

space kitty:

larvpotta

skriv något om det jag skrev!!!

har inte mkt att tillägga, kan va på båda sätten, kan väl t.o.m va förenliga eller?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

N.W:

Jag väljer att ta det som absurdistisk ironi kring feminism och skratta åt det en gång till. 

du kan åtminstone glädjas åt att ngn tycker ordentigt lr nåt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det är helt vansinnigt att feminism än idag ska behövas så pass mkt som den gör. 
Jag har sedan tidig ålder varit medveten om könsroller och ojämlikhet, men det är först sedan jag blev umare jag började se dessa grejer på verkligt allvar pga alla bakåtsträvare. Så, tack um.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mpt:hv:

du kan åtminstone glädjas åt att ngn tycker ordentigt lr nåt

Begrep inte det där, men absolut.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

N.W:

Begrep inte det där, men absolut.

att ngn står för det du kanske tror att alla feminister Egentligen tycker


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mpt:hv: har inte mkt att tillägga, kan va på båda sätten, kan väl t.o.m va förenliga eller?

ville bli validerad i min uppfattning, din drummel

Rodnar

tror nog på förenligt, men känns jättekonstigt att tänka på, subjektet blir objekt som är subjekt som är objekt osv

men ah.. inte mkt att diskutera


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mpt:hv:

att ngn står för det du kanske tror att alla feminister Egentligen tycker

Jaha, nej jag tror inte att alla feminister tycker det och jag väljer fortfarande att tro att du ville ironisera över stolliga feminister men att du ångrade dig i efterhand på grund av rädsla för vad något sådant skulle innebära för din sociala status här på UM.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

N.W:

Jaha, nej jag tror inte att alla feminister tycker det och jag väljer fortfarande att tro att du ville ironisera över stolliga feminister men att du ångrade dig i efterhand på grund av rädsla för vad något sådant skulle innebära för din sociala status här på UM.

ok tro d du :S 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

social status hahahahhaa


   
SvaraCitera
mynona

space kitty:

ja det är endast dessa två sätt som män kan vara på

Jag tror att det är fullt möjligt för en man att utöva begreppet "rättvisa" även i sexuella sammanhang. Det finns det redan gott om män som gör


   
SvaraCitera