Aviseringar
Rensa alla

Fi-topp torterade sin dotter


Ämnesstartare

time:

Det kom upp för mindre än en dag sedan, vi har väl ingen aning om de låter henne vara kvar eller inte? De lär säkert kommentera det snart. 

Då det är val om tre dagar känns det som något de borde vara angelägna att ta tag i innan istället för att radera och blocka alla som frågar om det på deras fb-sidor.

time:
Och hur vet vi om det har blivit mörkat av media eller inte? Är inte alltid lätt att hitta artiklar/notiser från så länge sedan. Hon var ju inte politiskt aktiv inom F! när detta hände heller, eftersom F! de facto inte fanns då. Det gick väl till åtal, så det måste väl ha skrivits om på något sätt?

Syftade givetvis på att de inte har tagit upp det nu innan valet. Vi vet alla hur rubrikerna hade varit om det hade varit en sdare.


   
SvaraCitera
time
 time

N3794N: Syftade givetvis på att de inte har tagit upp det nu innan valet.

Men det här hände ju för flertalet riksdagsval sedan. Eller är det första gången hon ställer upp i ett politiskt val?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Att det finns stollar i samtliga partier är inget konstigt. Det som däremot är intressant är hur media helt döljer detta. Hade det skett i något alliansparti så hade det definitivt skrivits om. Hade det skett inom SD hade det däremot blivit förstanyhet. Jämför bara vad Expressen skriver om på sina löpsedlar. Några lokala SD-företrädare som för några år sedan under något tillfälle skrivit anonymt och främlingsfientligt, att jämföra med detta där alltså en fi-kandidat TORTERAT sin egen dotter - inte ens en notis. Skrämmande vilken partisk media vi har i Sverige.


   
SvaraCitera

schim: Säker på att det inte är vanlig Ice bucket challenge?

jag trodde absolut att det var detta som hänt och någon övertolkade


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Weeaboo:
har inte friatider typ en logo med svältande auschwitzfångar på sin framsida?  hur trovärdig kan en källa som glorifierar nazimens värsta dåd egentligen vara? länka något från expo ifall du vill vara något så när trovärdig annars mobbar vi dig.

mvh pkkommunisthen

Hur kommer det sig egentligen att friatider har den stämpeln, även i SD? De få gånger jag varit inne på sajten har jag inte upptäkt något anmärkningsvärt. Ligger det någon grund i det?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Weeaboo:
har inte friatider typ en logo med svältande auschwitzfångar på sin framsida?  hur trovärdig kan en källa som glorifierar nazimens värsta dåd egentligen vara? länka något från expo ifall du vill vara något så när trovärdig annars mobbar vi dig.

mvh pkkommunisthen

?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Är det sant så ska hon ju inte sitta kvar, och borde få vård och dom, såklart. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

http://www.friatider.se/fi-topp-lurade-invandrare-st-da-gratis

underligt att grejer som dessa bara finns på ft


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:
http://www.friatider.se/fi-topp-lurade-invandrare-st-da-gratis

underligt att grejer som dessa bara finns på ft

Mm de enda som vågar ta fram sanningen Ledsen <\3


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

time:

Men det här hände ju för flertalet riksdagsval sedan. Eller är det första gången hon ställer upp i ett politiskt val?

Vet inte om hon har varit med i något annat parti tidigare.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:
http://www.friatider.se/fi-topp-lurade-invandrare-st-da-gratis

underligt att grejer som dessa bara finns på ft

Inte särskilt. F! är ju tillsammans med MP och V enormt populära bland journalister och de skriver ju inte gärna negativt om dessa partier.


   
SvaraCitera
time
 time

N3794N:

Vet inte om hon har varit med i något annat parti tidigare.

Det verkar hon inte ha varit. Fallet verkar ha gått till åtal och hon fick gå en föräldrautbildning.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bööööörg: ?

Weeaboo: har inte friatider typ en logo med svältande auschwitzfångar på sin framsida? hur trovärdig kan en källa som glorifierar nazimens värsta dåd egentligen vara? länka något från expo ifall du vill vara något så när trovärdig annars mobbar vi dig.

mvh pkkommunisthen

N.W: Hur kommer det sig egentligen att friatider har den stämpeln, även i SD? De få gånger jag varit inne på sajten har jag inte upptäkt något anmärkningsvärt. Ligger det någon grund i det?

Osäker på om det faktiskt stämmer det du säger. FInns nog en del sverigedemokrater som läser även friatider. det händer att jag ibland gör det också, men läser sällan AP heller idag med anledning att jag tappat intresset för det. Men jag har fått ett kritiskt verktyg genom aleternativ media att genomskåda etablissemangets lögner så det är jag evigt tacksam för.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Weeaboo:

Osäker på om det faktiskt stämmer det du säger. FInns nog en del sverigedemokrater som läser även friatider. det händer att jag ibland gör det också, men läser sällan AP heller idag med anledning att jag tappat intresset för det. Men jag har fått ett kritiskt verktyg genom aleternativ media att genomskåda etablissemangets lögner så det är jag evigt tacksam för.

Vad är det för logo?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bööööörg: Vad är det för logo?

jag skojade bara, drev med alla töntar som ba "imb4 partisk källa typ lixom" för att det var friatider. ingenting som kommer från friatider eller avpixlat stämmer alls enligt dessa, någonsin.


   
SvaraCitera