Aviseringar
Rensa alla

FI uppmanar: Skända svenska flaggan!


Ämnesstartare

Storm på twitter, kära medmänniskor, efter att en feministiskt initiativaren Foujan Rouzbeh uppmanat folk att imorgon, på nationaldagen, skända den svenska flaggan. Tweeten löd:

"Att skända flaggan imorgon är att säga att det får vara nog nu. Riv alla barriärer, krossa alla murar. Ner med nationalstaten! Länge leve vi"

Detta har orsakat fullkomlig storm på twitter. Twittraren Foujan har fått utstå mycket hat. Folk är väldigt upprörda och uppmanar twittraren att lämna landet.

Vad tycker ni? Rätt att skända flaggan? Rätt att "hata" Foujan för hennes tweet? Rätt att skriva så?

https://twitter.com/Foujan


   
Citera
Ämnesstartare

Tycker inte att vi ska skända flaggan men samtidigt förstår jag hennes känsla men var en väldigt korkad sak att skriva men de ger ju ingen rätten att mobba henne


   
SvaraCitera
KSENIA

Blir bekymrad över att en del FI-politiker verkar tro att vi lever någon annanstans än i verkligheten och att så många fangirls tror att det är realistiska lösningar bara för att det låter bra. Mvh läste mer än bara flaggskändningen 


   
SvaraCitera
Correh

Att bränna flaggan kommer att ge en enorm ökning till SD.
Hur fan tänker hon? 


   
SvaraCitera
NEMI
 NEMI

vilken konstruktiv person....


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

KSENIA:
Blir bekymrad över att en del FI-politiker verkar tro att vi lever någon annanstans än i verkligheten och att så många fangirls tror att det är realistiska lösningar bara för att det låter bra. Mvh läste mer än bara flaggskändningen 

Fasatan sant, SISTAAH


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lol såg nyss en retweet från niklasw


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag har hittat niklasw på twitter


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

knekten jag vet vem du e 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

öh                   


   
SvaraCitera

s1cce:
jag har hittat niklasw på twitter

Förvånad


   
SvaraCitera

OnT: 
Tycker inte det låter konstruktivt. 


   
SvaraCitera

Vidrigt.    


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det här bevisar ju bara hur självdestruktiv PK-maffian egentligen är. Det behövs inget motstånd, de kommer ta ut sig själva.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

KSENIA:
Blir bekymrad över att en del FI-politiker verkar tro att vi lever någon annanstans än i verkligheten och att så många fangirls tror att det är realistiska lösningar bara för att det låter bra. Mvh läste mer än bara flaggskändningen 

jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa<33333333333333

men tycker att detta genomsyrar typ hela sverige på vissa sätt


   
SvaraCitera