Aviseringar
Rensa alla

fick 30 000 av pappa, förslag vad man kan göra?


Ge dem tillbaka till din pappa [shake][shake][shake][shake]


   
SvaraCitera

jonte93:

vi är 10 stycken och 5 har med säkerhet råd att lyxa till det men vi kan ju inte lämna de andra?

jo[zzz] dom får väl skylla sig själv [no-no]


   
SvaraCitera

är bättre behövande gif


   
SvaraCitera

skänk dom till fattiga barn(som mig)


   
SvaraCitera

jonte93:

det låter bortskämt men jag har redan en hel del pengar sparade

"låter", Du är bortskämd, din lilla mini-brat.


   
SvaraCitera

jonte93:

kanske, men mina vänner ska ju med också. de har inte lika mycket.

bjud då din snåle fan


   
SvaraCitera

Självklart ger du pengarna tillbaka till din pappa, eftersom du inte behöver dem.


   
SvaraCitera

jag blev glad att jag fick en gitarr för 7000 i födelsedagspresent. :c känns inte så flått längre. MEN jag är iallafall snyggare och bättre än dig.


   
SvaraCitera

Köp en videokamera och filma resan.


   
SvaraCitera

Spara? Det kommer att göra dig gott.


   
SvaraCitera

Wtf. spara eller ge tillbaka. [shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Oväntad:

bjud då din snåle fan

snål? om vi är 10 stycken som ska åka ska jag alltså bjussa alla på alla aktiviteter och lyxmiddagar? så mycket är inte de återstående 20 000 om man är borta i 3 veckor. pengar jag har sparade vill jag ha sparade. jag är inte snål, utan generös, men 20 000 är ingen förmögenhet.

Askan i elden NY:

"låter", Du är bortskämd, din lilla mini-brat.

du har absolut ingen aning.

Pepparkaksgubbe:

Fyfan vad snålt om du inte donerar till välgörenhet när du har värsta I-lands problemet, att ha för mycket pengar , wtf.

okej, det känns verkligen som att en 15-åring som får 30 000 skulle donera pengar till välgörenhet. eller vänta nu..?

BLODÅDRA:

jag blev glad att jag fick en gitarr för 7000 i födelsedagspresent. :c känns inte så flått längre. MEN jag är iallafall snyggare och bättre än dig.

vem har sagt att jag inte blev glad? okej.

My dreams are her:

Köp en videokamera och filma resan.

bra förslag! tack, ska kolla upp.


   
SvaraCitera

jonte93:

du har absolut ingen aning.

Jo det har jag jonathan jonafan


   
SvaraCitera

jonte93:

snål? om vi är 10 stycken som ska åka ska jag alltså bjussa alla på alla aktiviteter och lyxmiddagar?

Nej hur fan skulle det gå till? Ni kan väl göra det ni hade tänkt att göra, och så kan du bjuda på någonting extra bara.


   
SvaraCitera

Herregud, spara!! På banken så du får lite ränta o grejer. Du lär förmodligen vilja ut på fler resor i framtiden!


   
SvaraCitera