Aviseringar
Rensa alla

Fick en genial idé


Ämnesstartare

Som de flesta ensamma personer så gillar jag nakna människor, men problemet är ju givetvis att ingen känner för att vara naken inför mig och att själv vara avklädd är inte särskilt tillfredsställande. 
Efter att ha tänkt länge och hårt på saken så har jag kommit fram till att pengar kan vara lösningen, de flesta människor gör vad som helst om man ger dem en tillräcklig summa, så min idé är helt enkelt att betala folk för att vara nakna, typ på bilder eller videoklipp eller så, kanske till och med i verkligheten om det är något som människor kan tänka sig att göra för en liten monetär kompensation.

Vem vet, kanske hittar jag tillräckligt med folk som är intresserade av att vara nakna för pengar för att kunna sälja vidare det till andra och själv gå plus på att vara omgiven av nakenhet, det finns säkert många andra ensamma människor som mig som gärna skulle vilja se verkliga personer klä av sig och känna att det åstadkommer någonting.

Tror ni att jag är någonting på spåret här? Tror ni att kvinnor verkligen skulle gå med på att göra en sådan sak för pengars skull?


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

aa låter najs. Men tror du får svårt med uppstartsbidrag osv


   
SvaraCitera
soviet

det finns ju redan massa bilder på nakna tjejer på nätet 
eller hur menaru 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

soviet: det finns ju redan massa bilder på nakna tjejer på nätet

va?


   
SvaraCitera
soviet

Jungman:

va?

ja haha och killar för den delen.
inte lika populärt dock men men


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

för sent ute igen


   
SvaraCitera