Aviseringar
Rensa alla

fick en idé


Ämnesstartare

skulle vara super med ett kombinerat säsongs skipass som fungerar på flera skidanläggningar. iaf de i närheten. så slipper jag sitta här och inte veta vilken jag ska välja...??? aåh. romme lr säfsen. lr på nått mindre ställe, så kan jag åka till romme och säfsen bara ibland. och sen en sväng till sälen lr åre lr nått också.

nån som åker mkt skidor?


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

eeeema:

nån som åker mkt skidor?

önskar jag gjorde [sad] men min familj och vänner hatar snö och kyla


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

önskar jag gjorde men min familj och vänner hatar snö och kyla

du får göra det nån gång i alla fall 🙂

tänkte att jag skulle satsa lite mer på skidåkningen i år, och lära mig mer 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

eeeema:

du får göra det nån gång i alla fall 🙂

tänkte att jag skulle satsa lite mer på skidåkningen i år, och lära mig mer 🙂

jo jag hade tänkt försöka dra upp nångång och göra det, måste bara ha tid och pengar.

gör så! låter som en bra ide [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

jo jag hade tänkt försöka dra upp nångång och göra det, måste bara ha tid och pengar.

det tycker jag absolut du ska göra 🙂 har precis hittat en skidjacka jag vill ha, med känns lite fjantigt att köpa den, då den ligger i samma pris som en skidresa ungefär, haha.


   
SvaraCitera

jag åker skidor, är grymt kul. är jag och några grabbar som jibbar och filmar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

korv osv:

jag åker skidor, är grymt kul. är jag och några grabbar som jibbar och filmar

härligt 🙂 finns kanske möjlighet att jag sätt nån video nånstans då, jag har sätt mycket, haha


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

eeeema:

det tycker jag absolut du ska göra 🙂 har precis hittat en skidjacka jag vill ha, med känns lite fjantigt att köpa den, då den ligger i samma pris som en skidresa ungefär, haha.

jepp ska föröska med det, var längsen jag åkte [smile] haha wow, jo kanske är bättre med en lite billigare då. jobbigt att sånt altlid är dyrt [n]

är du nåt bra på att åka då?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

jo kanske är bättre med en lite billigare då. jobbigt att sånt altlid är dyrt

ja, får leta vidare 🙂 eller använda nån av dom jag redan har, haha.

patrick bateman:

är du nåt bra på att åka då?

beror så mycket på vad man jämför med. jämför jag med mina tjejkompisar? JA! jag är bra på att åka, haha. Men jämför jag men de killkompisar jag har som åker mycket, så är jag inte speciellt bra (tyvärr). men det kanske jag kan ändra på [wink].

kan du åka då? [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

eeeema:

ja, får leta vidare 🙂 eller använda nån av dom jag redan har, haha.

haha det kan man också göra. fast roligare att köpa nått nytt fint [bigsmile]

eeeema:

beror så mycket på vad man jämför med. jämför jag med mina tjejkompisar? JA! jag är bra på att åka, haha. Men jämför jag men de killkompisar jag har som åker mycket, så är jag inte speciellt bra (tyvärr). men det kanske jag kan ändra på .

haha jo det låtter vettigt. men då kan du åka iaf, bra det [y] haha ja försök ändra på det [y]

haha det vet jag inte. var tusen år sen sist så har nog glömt mycket men om jag får några försök på mig så kanske jag är hyffsad. jag brukar ha rätt lätt för sånt, tycker jag iaf [smile] jag kanske suger egentligen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Denna tråd luktar white people problems lång väg [badgrin].


   
SvaraCitera

eeeema:

skulle vara super med ett kombinerat säsongs skipass som fungerar på flera skidanläggningar.

I skidorterna Levi, Olos, Pallas och Ylläs i Finland har man tillgång till varandra om man köper ett säsonsskipass på någon av anläggningarna (i alla fall för 2 år sen), men det är nog enbart för att alla hör till Lapland Hotels. Det är verkligen awesome och det skulle vara kul om man kunde köra med samma system inom kommuner eller landskap i Sverige. [bigcheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nonoton:

Denna tråd luktar white people problems lång väg

detta må vara ett i-landproblem.. men visst skulle det vara gött? [bigsmile]

stephsnipple:

Det är verkligen awesome och det skulle vara kul om man kunde köra med samma system inom kommuner eller landskap i Sverige.

skulle vara super bra [smile] åker du mycket skidor?


   
SvaraCitera

eeeema:

åker du mycket skidor?

Om jag är hemma i norr på vintern brukar jag åka ganska mycket. Själv dåååe?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

eeeema:

nån som åker mkt skidor?

Ursäkta att jag fråga, men vad har du rökt på?


   
SvaraCitera