Aviseringar
Rensa alla

Fick en så grymt (bisarr) bra idé


Ämnesstartare

http://www.hornblasters.com/video.php
Kan inte sluta skratta... lika roligt varje gång[bigsmile]

Jag har haft denna funderingen ett bra tag, först nu kom jag steget närmare att göra det till verklighet... fast jag kanske skjuter upp det ett par månader för det verkar mer omständigt än vad jag har lust med just nu med kompressor-matad tuta på bilen...

Jag pimpar inte min bil, jag gör den bara lite... bisarr[ops]

Fast ok... två extraljus är det inget bisarrt med... men o ha en kompressor-matad lastbils(eller tåg?)tuta på en 21 år gammal bil - DET får ni hålla med om att det ändå är lite bisarrt[blush]

Eller äh, kanske bara ska gå all in o smälla på en mistlur direkt[ops]

Dold text: Tror dock jag börjar bli lite för "prylbögig" med mina fordon... ska tex. lägga sammanlagt 15 000 på min MC till våren - och det är inga reparationer eller så - utan varenda krona är avsett för komfort + stil[ops]

Det roliga är att att jag gav 30 000 för den[blush]jag har tre olika lås på den för 3 000[blush] (fem totalt om man räknar med låset på buren och styrlåset... är bara aningen paranoid). Oh just det - på ett av låsen sitter det ett 70db larm som löser ut bara man tittar på det... Paranoid? Jag? Näääääääääää... ok lite kanske[cute]

Undrar om jag inte ska göra det till ett mål att lägga lika mycket på extra- och kringutrustning (exempelvis lås) till min MC som jag gav för den[ops] Jag är ju mer än halvvägs dit till våren ju[bigsmile]

Jag är konstig[blush]Meeeen å andra sidan så påstår jag aldrig motsatsen heller[y][cheers]

Och detta får stå som dold text för jag tänker inte radera det om jag ändå lagt tiden på att skriva det...

[love]

Jag kom av mig... vad var det tänkt att detta skulle handla om egentligen?

Ah just det... kompressor-matad lastbils/tågtuta på en vanlig (gärna äldre) personbil[y]

Oh... eller kanske på en MC? FAN folk hade blivit snopna[bigsmile][badgrin]"menmenmen det var ju bara en motorcykel, wtf"Fast... var fan skulle man ha kompressorn isåfall?[confused]

Se videos @ top[y]


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

/care


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Renesmee:

/care

/care[ops]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

k.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Eller slå på stort! Kör med ett flyglarm.


   
SvaraCitera

[y]


   
SvaraCitera

Dom kan prata spanska i alla fall.

Storchen84:

http://www.hornblasters.com/video.php


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Macktorsken:

Dom kan prata spanska i alla fall.

[shake]Va?

Buddah:

Kör med ett flyglarm

Oh! ÄNNU BÄTTRE[bigsmile][love]


   
SvaraCitera

Storchen84:

Va?

Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Macktorsken:

bild

Lol nu fattar jag, blev bara lite förvirrad av din särskrivning... Brukar inte bli det, meeen skyller på trötthet[cute]


   
SvaraCitera

Storchen84:

ara lite förvirrad av din särskrivning

Särskrivet vart?

Jag har alltiv varit osäker på i alla fall/iallafall


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Macktorsken:

i alla fall

Precis, det fick mig o tro att du menade att du tittade på videos och det var spanska i alla, haha


   
SvaraCitera

Storchen84:

Precis, det fick mig o tro att du menade att du tittade på videos och det var spanska i alla, haha

Dold text: Jag har ett värdelöst skrivprogram där iallafall är fel och i alla fall är rätt så man blir lite förvirrad ibland

Du kan ringa och prata lite spanska med dom och impa.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Macktorsken:

Du kan ringa och prata lite spanska med dom och impa

Kan inte spanska[blush]


   
SvaraCitera