Aviseringar
Rensa alla

Fick ett sms av min flickvän:


Ämnesstartare

"Kan vi träffas på lördag för att snacka?"

Någon som har ett bra tips på hur man styr bort tankarna fram tills domedagen?[cry]

Dold text: Är för tillfället förkrossad så inga elaka kommentarer tack.


   
Citera

:/ Lät ju inte bra, men behöver inte vara katastrof. Kan ju hända att det inte är något sånt.
Detta är dock bra tidsfördriv och pepp:


   
SvaraCitera

[sad] Behöver ej vara något dåligt iofs, eller tyder det på att det är det?

Du får uppehålla dig med sånt du gillar så länge. eller sup!!


   
SvaraCitera

försök träffa henne tidigare?


   
SvaraCitera

Hon är säkert bara gravid eller något!


   
SvaraCitera

Äh, det är nog inte så farligt som det låter. Förmodligen vill hon bara göra slut.


   
SvaraCitera

Ouch. Kan du inte försöka prata med henne tidigare?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stringburka:

Lät ju inte bra, men behöver inte vara katastrof. Kan ju hända att det inte är något sånt.

hjortpojken:

Behöver ej vara något dåligt iofs, eller tyder det på att det är det?

Jag vet inte.. Det kändes bra igår. Men det kom så plötsligt så jag har ingen aning om vad det kan vara om annars.

Blivande_japan:

försök träffa henne tidigare?

Har försökt hitta tid till att göra det men jag jobbar under dagarna och hon kvällarna.

The Mask of Sanity:

Hon är säkert bara gravid eller något!

Vi har inte sexat än! Fast om hon nu skulle säga att hon var gravid så tror jag det skulle vara mer förkrossande än att hon gjorde slut( då ungen uppenbarligen inte kan vara min... [wink] )

Schism:

Äh, det är nog inte så farligt som det låter. Förmodligen vill hon bara göra slut.

Jaha! Jag som oroa mig för något helt annat.


   
SvaraCitera

Du är söt, du blir inte dumpad!


   
SvaraCitera

Tomtefar:

Vi har inte sexat än! Fast om hon nu skulle säga att hon var gravid så tror jag det skulle vara mer förkrossande än att hon gjorde slut( då ungen uppenbarligen inte kan vara min... [wink] )

Då är det ett enkelt sätt för henne att göra slut. Hon behöver liksom aldrig säga "Jag vill göra slut" eller något liknande, räcker med att hon säger att hon är gravid. [y] Nej, men säg till henne att säga vad det är nu på en gång. Hon måste ju förstå att du blir orolig. [confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Du är söt, du blir inte dumpad!

Inte SÅ söt [sad] Men tack för uppmuntran [love]

Alcea rosea:

Ouch. Kan du inte försöka prata med henne tidigare?

Har försökt :/

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

The Mask of Sanity:

Då är det ett enkelt sätt för henne att göra slut. Hon behöver liksom aldrig säga "Jag vill göra slut" eller något liknande, räcker med att hon säger att hon är gravid

Log faktiskt när jag läste det [smile]

The Mask of Sanity:

Nej, men säg till henne att säga vad det är nu på en gång. Hon måste ju förstå att du blir orolig.

Gjorde det men då fick jag svaret: "Nej, men det tar vi på lördag. :)" [sad]


   
SvaraCitera

Tomtefar:

Gjorde det men då fick jag svaret: "Nej, men det tar vi på lördag. :)" [sad]

Men vad taskigt av henne. [sad] Försök att inte reflektera över det så mycket, om det nu går. :s


   
SvaraCitera

Tomtefar:

Någon som har ett bra tips på hur man styr bort tankarna fram tills domedagen?[cry]

Svara inte, spela upptagen.

Och börja ragga på andra tjejer så du får lättare att hantera hennes eventuella breakup.

Ju mindre du bryr dig om det när ni ses,

desto större är chansen att hon ångrar sig och bara smågnäller lite ist för att dumpa dig.


   
SvaraCitera

Fan va elakt, orka säga sådär nu, när det är flera dagar kvar :S

Stackarn, kanske inte är det värsta, men verkar lite så.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Greger_EFG:

Svara inte, spela upptagen.

Och börja ragga på andra tjejer så du får lättare att hantera hennes eventuella breakup.

Ju mindre du bryr dig om det när ni ses,

desto större är chansen att hon ångrar sig och bara smågnäller lite ist för att dumpa dig.

Gillar henne alldeles för mycket för att göra något sådant.


   
SvaraCitera