Aviseringar
Rensa alla

FICK MITT KÖRKORT IDAG!! men vågar inte köra haha


Ämnesstartare

Jag är as nervös inför att köra nu haha, på övningslörningarna så gick det jätte bra men nu är jag bara nervös, är det vanligt? Haha


   
Citera
Ämnesetiketter

jackieo: Jag är as nervös inför att köra nu haha, på övningslörningarna så gick det jätte bra men nu är jag bara nervös, är det vanligt? Haha

Det tar ett tag innan nervositeten släpper. Jag kan fortfarande ibland bli nervös (har haft körkortet i över 3 månader). Om du tar och kör och kommer in i det mer och mer så släpper det allt mer och mer.


   
SvaraCitera

Ge dig ut och kör ikväll då medan det är hyfsat ljust ute men ändå lugnt på vägarna. Gör det och sluta med särskrivningen.


   
SvaraCitera

Ut o kör pojk! Bästa känslan var ju när man satt själv i bilen utan någon annan jobbig jävel!


   
SvaraCitera

gz

körde två dagar senare. va så kul att köra i början <3 nu är det typ tråkigast i världen.


   
SvaraCitera

gzzzzzzzz>!!!!!!!1


   
SvaraCitera
Exner

dårrå haha


   
SvaraCitera

rebeca: körde två dagar senare. va så kul att köra i början <3 nu är det typ tråkigast i världen.

Beror på vad man har för bil! Man måste byta bil ofta. Ska lägga ut min på blocket inom närmsta dagar när jag fixat en grej som är trasig... Haft den i 3mån och det räcker!

Någon som har en Volvo 945 Lättrycksturbo till salu? Gärna slungdiff? Cool


   
SvaraCitera

Armagedda: Beror på vad man har för bil!

ähhh, min pappa hade peugeot som va asfattig men älskade att köra den <3
asså............ volvo............


   
SvaraCitera

Armagedda:

Beror på vad man har för bil! Man måste byta bil ofta. Ska lägga ut min på blocket inom närmsta dagar när jag fixat en grej som är trasig... Haft den i 3mån och det räcker!

Någon som har en Volvo 945 Lättrycksturbo till salu? Gärna slungdiff? Cool

fan sålde ju min för ett tag sen dock ingen slungdiff på den annars kunde du ju fått ett bra pris på den 🙂


   
SvaraCitera

rebeca: ähhh, min pappa hade peugeot som va asfattig men älskade att köra den <3
asså............ volvo............

Vad är det för fel på Volvo? Seså, fram med fakta nu! Icke!Galen

henke94:

fan sålde ju min för ett tag sen dock ingen slungdiff på den annars kunde du ju fått ett bra pris på den 🙂

Rackans... Tittat på blocket. Dessa bilar är fan dyra... Har hittat en som jag blivit sugen på. Men måste sälja min Volkswagen först!


   
SvaraCitera

Armagedda: Vad är det för fel på Volvo? Seså, fram med fakta nu!

naeh asså en gammal 142 hade ändå varit ngt


   
SvaraCitera

Armagedda:

Beror på vad man har för bil! Man måste byta bil ofta. Ska lägga ut min på blocket inom närmsta dagar när jag fixat en grej som är trasig... Haft den i 3mån och det räcker!

Någon som har en Volvo 945 Lättrycksturbo till salu? Gärna slungdiff? Cool

Nej, det måste man inte, P18.


   
SvaraCitera

passe: Nej, det måste man inte, P18.

Du tror på allvar att jag menade bokstavligen "måste"? Bra läsförståelse pojk! Eftersom du är den enda som reagerade..
Jag "måste" om jag ska uppskatta bilkörning.

Sluta lek.


   
SvaraCitera

vad ska du ut i trafiken och göra. Där finns ändå bara idioter..


   
SvaraCitera