Aviseringar
Rensa alla

Fick reda på sanningen.. :'(


Ämnesstartare

Min pojkvän hånglade upp en brud i början av december när han va packad, han sa att det var en olyckshändelse till mig, medans jag fick reda på i helgen av en annan polare att han hade gjort det med flit, för att han tyckte att han och jag hade det dåligt. Jag förlät honom för hånglet eftersom jag trodde honom när han sa att det var en olycka, och försökte gå vidare.

Klart att det är svårt att gå vidare när ens pojkvän vart otrogen, men jag försökte verkligen och han sa "du måste gå vidare" och tänka framåt istället för att älta gammalt som har hänt.

Jag gjorde som han sa, men sen fick ja reda på att hon hade smsat och dom hade hållt kontakten iallafall.. Så jag vart sur och konfronterade honom och frågade varför han inte kunde glömma henne, eftersom han lovat att aldrig höra av sig till henne igen. Han vart mest sur på mig för att jag vart arg.

Tillbaka till i helgen nu då, då fick jag reda på att han hade haft med denna brud på en fest som inte jag fick komma på, där han hade hånglat upp henne framför alla våra gemensamma kompisar och sedan tagit en taxi hem till honom för att sedan ha sex med henne.

Hade ingen aning om detta och vart självklart helt förkrossad. Jag är så arg så jag kokar, och vet varken in eller ut.

Även om min pojkvän betett sig som ett svin sedan i Januari så älskar jag honom av hela mitt hjärta, han är mitt allt och det är han som ger mig energi att klara av dagarna. Jag kanske är för snäll, han säger att jag är det och att han får dåligt samvete för att han känner att han utnyttjar min vänlighet. Att han har mig för givet helt enkelt.

Hursomhelst så har jag och han gjort slut nu, men jag vill ju så gärna vara tillsammans med honom, och han vill vara tillsammans med mig men vi är båda osäkra på om det skulle funka, jag tror inte att jag skulle kunna smälta det här så lätt, men jag vill verkligen vara med honom.

Han ångrar sig jättemkt, och han sa att det hela bara handlade om sex, och att han inte gillar henne, och jag kanske måste tro på det.. Han skickade ett sms till henne för lite mer än en vecka sen att hon skulle låta bli honom nu, och sedan dess har det vart lungt.

Igår kom han till mig för att hämta sina saker, men det slutade med att han grät i flera timmar, som ett litet barn, nästan hysteriskt för att han ångrade sig så mkt. Har sett honom gråta en gång förut och det var när han skulle resa bort några månader från mig.

Vad ska jag göra? Han är mitt liv och jag älskar honom så otroligt mycket, men jag känner mig så sviken så att jag inte vet vad jag ska ta mig till.

[cry]


   
Citera

Don't give him a second chance fo sho.


   
SvaraCitera

Älska aldrig en person som inte älskar dig tillbaka.


   
SvaraCitera

kom över honom, personligen tror jag inte å "ödet", dvs tror jag inte å att det finns någon som är ment to be. däremot finns det folk som man passar bättre ihop med än andra, hitta någon som inte är otrogen. Skullealdrig orka älska någons om haft sex med ngn anna bakom min rygg.


   
SvaraCitera

Förlåter du honom denna gången finns det större chans att han gör det igen för då e det fritt fram att göra det & att du ändå förlåter honom sen. Att han var otrogen va en sak, men att han sen höll kontakten med henne..Det visar ju på att det inte bara va en fyllegrej.


   
SvaraCitera
Jeay_L

Domination:

Vad ska jag göra?

Second chances they don't ever matter people never change, once a whore you're nothing more..
- Misery Business - Paramore


   
SvaraCitera

Det finns fler fiskar i sjön. Svin är inte värda att satsa på.


   
SvaraCitera

Seriöst, alla killar är otrogna? Jag blir mer och mer säker.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Eziee:

Förlåter du honom denna gången finns det större chans att han gör det igen för då e det fritt fram att göra det & att du ändå förlåter honom sen. Att han var otrogen va en sak, men att han sen höll kontakten med henne..Det visar ju på att det inte bara va en fyllegrej.

Precis, just det där med att de höll kontakten är det värsta, tyckte de va konstigt att dom hade kontakt även om hon var "roten" till vårat problem, men nu när ja fick reda på det så förstår jag att det inte var en olyckshändelse.

När han festar så finns det inget "det räcker" utan han festar tills han inte klarar mer, vilket jag inte gillar och försöker få honom att lugna sig lite. Detta gillar han inte så han tar i extra mycket dom hångerna han är ute på krogen, så kanske är det mitt fel delvis 🙁

Nu vet jag iallafall sanningen så jag hoppas att han kan va ärlig mot mig i framtiden även om vi inte är tillsammans, han är förövrigt min bästa vän också, så det känns som en dubbel förlust.


   
SvaraCitera

Vafan!
Han beteede sig som en skit flera gånger om, visade inga tecken på ärlighet eller någonting.
Skit i honom! När du hittar någon som är mer rätt kommer det kännas mycket bättre än med honom.


   
SvaraCitera

Domination:

När han festar så finns det inget "det räcker" utan han festar tills han inte klarar mer, vilket jag inte gillar och försöker få honom att lugna sig lite. Detta gillar han inte så han tar i extra mycket dom hångerna han är ute på krogen, så kanske är det mitt fel delvis 🙁

Nej definitivt inte ditt fel. Tycker att han ska respektera din åsikt mer än så & lyssna på dig istället för att bara bete sig som en barnunge & göra precis tvärtemot[shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

oliviaa:

Seriöst, alla killar är otrogna? Jag blir mer och mer säker.

jag trodde att jag hittat drömprinsen, så så fel man hade..


   
SvaraCitera

Domination:

jag trodde att jag hittat drömprinsen, så så fel man hade..

Jag trodde detsamma, men ack! Han var dock inte otrogen mot mig, men gjorde en massa andra sviniga saker.
Men ungefär sisådär alla killar på alla fester jag går på är otrogna. Hela tiden. Finns fan inte en enda bra kille!


   
SvaraCitera

oliviaa:

Jag trodde detsamma, men ack! Han var dock inte otrogen mot mig, men gjorde en massa andra sviniga saker.
Men ungefär sisådär alla killar på alla fester jag går på är otrogna. Hela tiden. Finns fan inte en enda bra kille!

Hej :Ð [ops][zzz][cry]


   
SvaraCitera

Domination:

Vad ska jag göra?

om du verkligen verkligen älskar honom, ställ kanske ett ultimatum eller nåt. säg att ni ska ha en paus på någon/några månader och att han inte får peta på någon annan tjej under tiden. om han ångrar sig så mycket som han säger, borde han kunna göra det.

men tja, han var ett svin, det finns antagligen bättre killar där ute.


   
SvaraCitera