Aviseringar
Rensa alla

FIFA 14 är så jävla script


oli99
Ämnesstartare

till er som spelar FIFA:
Jag är inte särskilt bra på FIFA( ultimate team) , ligger i divison 6. Men jag hade legat mycket högre ifall jag hade vunnit matcherna, eller hur? Nu är det ju tyvärr omöjligt, eftersom varje match jag leder så släpper jag in ett mål i den 90:nde minuten. Varje match. Hade det funnits statistik så hade minst 7 av 10 insläppta mål varit i 85-90 minuten för mig. Jag har fått en del utbrott på grund av detta och förstört en fjärrkontroll för att det är så jävla script, det måste vara något "comeback system" från EA's sida som gör mina spelare sämre i slutet så motståndarna kan göra mål, för det är inte normalt.  Och jag orkar heller inte att man släpper in mål på 9 av 10 hörnor fast man har typ Neuer i mål. Är det likadant för nån av er?


   
Citera
Ämnesetiketter

Därför jag spelar Seasons istället för UT Party


   
SvaraCitera

Nej. Ibland har man tur, ibland har man otur. Ibland är det en själv som släpper in nickmål i slutet av matcherna. Ibland är det en själv som lägger de vinnande målen på hörnor i slutet av matcherna. 


   
SvaraCitera

Spela karriärläge istället, Ultimate Team uppmuntrar bara till fotbollsdöden.


   
SvaraCitera

Coca-Cola:
Därför jag spelar Seasons istället för UT Party

Seasons är kul, minus alla som rage quit:ar så fort man leder med 2-0 mål typ.


   
SvaraCitera

Fan, det var svårare än jag trodde att försöka skriva rage quit på korrekt svenska.


   
SvaraCitera

On topic så har du nu nog bara otur. Hitta någon spelare med bra stamina alt. gör smartare byten under match. Det ska nog gå bra det här.


   
SvaraCitera

För det första spela en riktig målvakt. Sen spela inte UT.


   
SvaraCitera

Reeeetooo: Sen spela inte UT.

Man borde starta en kampanj.


   
SvaraCitera

Istechetvåpunktnoll:

Man borde starta en kampanj.

Ohja och den enda målvakten man spelar är ter stegen 


   
SvaraCitera

Reeeetooo:

Ohja och den enda målvakten man spelar är ter stegen 

Haha, målvakt som målvakt.


   
SvaraCitera

Istechetvåpunktnoll:

Haha, målvakt som målvakt.

Nein 


   
SvaraCitera

Reeeetooo:

Nein 

Okej då 🙁


   
SvaraCitera

känner detsamma med nhl


   
SvaraCitera

FUT 13 var jag mycket bättre på, hade ett grymt lag och vann div 1 många gånger.

FUT 14 har jag inte spelat lika mycket på av divserse anledningar. Men började för ett par månader sedan. Har lyckats ta mig till div 1, men tröttnade en aning och sålde laget för att köpa WC-packs.

Kan inte påstå att det är likadant för mig som för dig.


   
SvaraCitera