Aviseringar
Rensa alla

FIFA 14


Ämnesstartare

Hej! Tänkte bara se hur andra fifa lirare hade tänkt göra med FIFA 14 nu när ps4 och Xbox One kommer ut.
Själv tror jag att jag kommer att köpa FIFA 14 till mitt ps3 och sedan vänta ett bra tag med att köpa ps4 när det gått ner i pris. 

Kommer det vara någon skillnad på FIFA 14 på Ps3/Xbox 360 och Ps4/Xbox One tror ni? (vad ni nu lirar på)


   
Citera

jag gillar fifa men är inte så stort fan kommer nog köpa 16 till ps4/xbox. köper inte fifa utan spelar det hos vänner multiplayer.


   
SvaraCitera

Nääää tror inte det kommer bli så stor skillnad faktiskt. Dock är mina ögon allergiska mot 720p och ska köa midnattsrelease så jag kan lägga vantarna på en ps4 så snabbt som möjligt wööö


   
SvaraCitera
Demor

Förbokat ps4 😉

Har aldrig köpt ett fifa, och kommer aldrig göra det.
Hemskt spel.


   
SvaraCitera

Demor:
Förbokat ps4 😉

Har aldrig köpt ett fifa, och kommer aldrig göra det.
Hemskt spel.

COD FTW ELLER HUR D:D:D:D:D:D !"?


   
SvaraCitera
Demor

djupaste:

COD FTW ELLER HUR D:D:D:D:D:D !"?

Hah, förolämpa mig inte.
Demon souls, skyrim, heroes of might and magic, etc..


   
SvaraCitera

Demor:

Hah, förolämpa mig inte.
Demon souls, skyrim, heroes of might and magic, etc..

man med känsla. De finns fortfarande!


   
SvaraCitera

Demor:

Hah, förolämpa mig inte.
Demon souls, skyrim, heroes of might and magic, etc..

Haha, nä ska inte förolämpa dig. Jag föredrar strategi spel tieep som civ och coh och last of us är också rkt bra. Gmod är dock mitt mest spelade.


   
SvaraCitera
Demor

Carl hitman:

man med känsla. De finns fortfarande!

Självklart, står inte ut med alla dessa "gamers" som bara lirar Cod och liknande :/


   
SvaraCitera

Har fifa 14 till ps4 o lirat på xbox 360 hos polare. Grafik skillnad absolut, övrigt nja inte mycket skillnad 


   
SvaraCitera

Jag är väl typ den enda i hela världen som spelar fifa på pc... men det är ju frestande att börja lira på konsol tills fifa 15 kommer ut. Ska tänka på saken, antingen ps3 eller 4 får det bli i sådana fall. Xbox kan slänga sig i väggen, det var coolare förr 🙁


   
SvaraCitera

Istechetvåpunktnoll:
Jag är väl typ den enda i hela världen som spelar fifa på pc... men det är ju frestande att börja lira på konsol tills fifa 15 kommer ut. Ska tänka på saken, antingen ps3 eller 4 får det bli i sådana fall. Xbox kan slänga sig i väggen, det var coolare förr 🙁

Ps4 m8 ps4


   
SvaraCitera

Är skitkass.

Kan inte bryta.

Ledsen


   
SvaraCitera

Reeeetooo:

Ps4 m8 ps4

je mannen... ska bli best i hela värl1


   
SvaraCitera

Istechetvåpunktnoll:

je mannen... ska bli best i hela värl1

går inte, jag lirar 


   
SvaraCitera