Aviseringar
Rensa alla

FIGHt CLUB


Ämnesstartare

men jag menade en annan patrik en kompis till mig förut = (


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aha va hände dog han? får man fråga sånt..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nej han dog inte men vi slutade ses bara : (


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vi vann!!!!!!Glatt skålandevi vann!!!!!!Glatt skålandevi vann!!!!!!Glatt skålandevi vann!!!!!!Glatt skålandevi vann!!!!!!Glatt skålandevi vann!!!!!!Glatt skålandevi vann!!!!!!Glatt skålandevi vann!!!!!!Glatt skålandevi vann!!!!!!Glatt skålandevi vann!!!!!!Glatt skålandevi vann!!!!!!Glatt skålandevi vann!!!!!!Glatt skålandevi vann!!!!!!Glatt skålandevi vann!!!!!!Glatt skålandevi vann!!!!!!Glatt skålandevi vann!!!!!!Glatt skålandevi vann!!!!!!Glatt skålandevi vann!!!!!!Glatt skålandevi vann!!!!!!Glatt skålandevi vann!!!!!!Glatt skålandevi vann!!!!!!Glatt skålandevi vann!!!!!!Glatt skålandevi vann!!!!!!Glatt skålandevi vann!!!!!!Glatt skålandevi vann!!!!!!Glatt skålandevi vann!!!!!!Glatt skålandevi vann!!!!!!Glatt skålandevi vann!!!!!!Glatt skålandevi vann!!!!!!Glatt skålandevi vann!!!!!!Glatt skålandevi vann!!!!!!Glatt skålandevi vann!!!!!!Glatt skålandevi vann!!!!!!Glatt skålandevi vann!!!!!!Glatt skålandevi vann!!!!!!Glatt skålandevi vann!!!!!!Glatt skålandevi vann!!!!!!Glatt skålandevi vann!!!!!!Glatt skålandevi vann!!!!!!Glatt skålandevi vann!!!!!!Glatt skålandevi vann!!!!!!Glatt skålandevi vann!!!!!!Glatt skålandevi vann!!!!!!Glatt skålandevi vann!!!!!!Glatt skålandevi vann!!!!!!Glatt skålandevi vann!!!!!!Glatt skålandevi vann!!!!!!Glatt skålandevi vann!!!!!!Glatt skålandevi vann!!!!!!Glatt skålandevi vann!!!!!!Glatt skålandevi vann!!!!!!Glatt skålandevi vann!!!!!!Glatt skålandevi vann!!!!!!Glatt skålandevi vann!!!!!!Glatt skålandevi vann!!!!!!Glatt skålandevi vann!!!!!!Glatt skålande


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

HAHA vi har vunnit Glatt skålande

sperm och kvarnen har väl stuckit tillbaka till 9gag xD


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hahahaha ja x) loading.se skulle ja tro ocks 😛


   
SvaraCitera
mynona

Det fanns en sådan bra replik i Fight Club, jag minns den nunär jag påminns om filmen

OnT: Ya


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mynona:
Det fanns en sådan bra replik i Fight Club, jag minns den nunär jag påminns om filmen

OnT: Ya

vad för replik???


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mynona:
Det fanns en sådan bra replik i Fight Club, jag minns den nunär jag påminns om filmen

OnT: Ya

RULE NOMBER ONE IS YOU DONT TALK ABOUT FIGHT CLUB

och så är rule number two samma sak

man fattar verkligen det är allvar


   
SvaraCitera
mynona

df rqp:

RULE NOMBER ONE IS YOU DONT TALK ABOUT FIGHT CLUB

och så är rule number two samma sak

man fattar verkligen det är allvar

jaså det var den repliken som fastnade för dig
fast nä det var inte den för mig 
detta var en mer heroinchick bohemsofistikerad replik
minns nu att jag imiterade den för en person
vad finns det mer för minnesvärda repliker därifrån

är det ingen annan som har fastnat


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tråkigt att man måste ha ett s.k "minne" för att vara med i citattyckande 


   
SvaraCitera
mynona

Finns ju fight-clubbar när de där "vänstermänniskorna" uppmanar varandra att sluta upp till motdemonstrationer mot nazisterna på facebook, och så blir det passionerade slagsmål och jakter längs gatorna precis som i Berlin med kommunisterna 1931. Varför ej. Det finns mindre konstruktiva sätt att få utlopp 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag är som grabben i beirut en arm ett ben sitter och kollar när de andra ungarna spelar boll i den söndersprängda slummen


   
SvaraCitera
mynona

Undrar hur jag skulle ta mig ut som i ett gatuslagsmål för den goda saken. 

Fast sådana där personer med skäggstubb på flintskallen och för stora muskler under fula jackor är inte lockande som slåss mot

även om de nog är roliga att slänga vattenbomber på


   
SvaraCitera
mynona

Rävpojken:
tråkigt att man måste ha ett s.k "minne" för att vara med i citattyckande 

du kan citera mig om du känner dig kallad


   
SvaraCitera