Aviseringar
Rensa alla

Fika på kafé


Det var bättre priser förr.


   
SvaraCitera

Almiora:

Oj det var väldigt dyrt, men varför är det så dyrt egentligen? Jag menar att det är ju betydligt billigare att gå in och köpa med sig fikat i en påse. Är det serveringskostnaden som är så dyr eller vad? 

Ja jag antar att det är dyrt för att man betalar för serveringen, lokalen och ifall de är hembakat även baktjänsten. Sedan måste ju stället gå med vinst också så då blir det ännu dyrare 


   
SvaraCitera

Almiora: Vad tycker ni om kafépriser? Hur ofta fikar ni ute?

alldeles för mkt, föredrar en glass på bk för 5 spänn :$ men fikar nog 1-2 ggr i månaden, vilket är när min bästa vän kmr och hälsar på eller med nån random kompis nångng.


   
SvaraCitera

Reeeetooo:
har mitt favorit ställe i haga (göteborg). Rätt billigt om man jämför med andra ställen i stan och otroligt mycket för pengarna.

vilket ställe är detta? 🙂


   
SvaraCitera

Fkpaw:
dyrt som fan, fikar inte så ofta. skulle gjort det typ alltid om det inte var så dyrt

same. 33 kr för en muffin är på tok för mkt. kaffe priserna har jag inte koll på, men är säkerligen upp mot 40 kr om inte mer. 


   
SvaraCitera

shatter:

vilket ställe är detta? 🙂

Café husaren 🙂


   
SvaraCitera

Reeeetooo:

Café husaren 🙂

hmm, aldrig varit där.. ändå pluggar jag i haga! shame on me Rodnar


   
SvaraCitera

shatter:

hmm, aldrig varit där.. ändå pluggar jag i haga! shame on me Rodnar

Shame shatter. Rekommenderar det väldigt mycket! 🙂 Länkar bild därifrån 🙂


   
SvaraCitera

Reeeetooo:

Café husaren 🙂

  besöker alltid den när jag är i gbg!!


   
SvaraCitera

Kaffepriser kan vara hiskeligt höga. Tar dock en fika ute någon gång då och då med vänner på grund av att det är mysigt; men då blir det oftast sådant jag inte kan/har ork till att baka och laga själv.


   
SvaraCitera

Reeeetooo:

Shame shatter. Rekommenderar det väldigt mycket! 🙂 Länkar bild därifrån 🙂

ksk ska ta mig dit på lördag då 🙂


   
SvaraCitera

 DOM ÄR ENORMA!


   
SvaraCitera

images?q=tbn:ANd9GcRzz5VM1GRIXMbge8Of9Qh

Tycker jag allt du skall göra shatter!


   
SvaraCitera
höna

Fikade idag ensam (det är underskattat) det vart en kopp te och en morotskaksmuffin för 44 kr. Tkr det var ok. Om man tar latte å sånt så blir priserna sjuka


   
SvaraCitera
Ice
 Ice

Sällan jag fikar ute, måste ha varit senast i höstas. Btw, jag dricker inte kaffe.


   
SvaraCitera