Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 26 Aug 2010, 01:15 Efter att ha hävt ur er era innersta tankar så behöver ni lite påfyllnad. Isola bjuder i denna tråd umfamiljen på nattfika!Varsågoda, alla söta umare!
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 26 Aug 2010, 01:19 Mer elak än vänlig tråd, men jag antar att det är tanken som räknas
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 26 Aug 2010, 01:19 Tvivlar på att du bakat det själv, ej snällt att ta ära av någon annans verk Eller är det typ en Robin Hood-grej?
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 26 Aug 2010, 01:20 enhimmelskdrog:Dold text:Så så vännen, tvätta händerna och munnen och kom och ta en kaka.
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 26 Aug 2010, 01:21 kebu12:Tvivlar på att du bakat det själv, ej snällt att ta ära av någon annans verk Eller är det typ en Robin Hood-grej? Det blir ingen fika om du håller på sådär, ingen vill ha en gnällspik till bordsgranne Slapping a Dinosaur:Mer elak än vänlig tråd, men jag antar att det är tanken som räknas ta en kaka så känns det bättre!
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 26 Aug 2010, 01:24 isola:ta en kaka så känns det bättre!har ingen
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 26 Aug 2010, 01:24 isola: Det blir ingen fika om du håller på sådär, ingen vill ha en gnällspik till bordsgranneTrodde inte jag skulle få ändå men tar det som ett nej
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 26 Aug 2010, 01:27 Buddah:Men ojojoj. Nu åt du alldeles för snabbt. Städa upp och gå sedan och lägg dig. kebu12:Trodde inte jag skulle få ändåJodå
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 26 Aug 2010, 01:29 Cyberfika känns inte så kul. Till och med sämre än cybersex. Snart kommer vi ungdomar aldrig utföra någonting i verkligheten. Gillar inte den här utvecklingen.
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 26 Aug 2010, 01:30 framtidstron är död:Cyberfika känns inte så kul. Till och med sämre än cybersex.SSå du säger. Inga smulor, kalorier, högljutt smaskande eller matrester mellan tänderna på detta sätt. Det ska vi vara glada och tacksamma för!
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 26 Aug 2010, 01:32 enhimmelskdrog:tack tackVarsågod, kom och sätt dig här bredvid mig du. Hur har helgen varit?
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 26 Aug 2010, 01:32 isola:Inga smulor, kalorier, högljutt smaskande eller matrester mellan tänderna på detta sätt.Ungefär som cybersex alltså.
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 26 Aug 2010, 01:33 isola:Hur har helgen varit?det är ju onsdag/torsdag men min helg har varit nice, tackar som frågar