Aviseringar
Rensa alla

fila ner Åttas ollon så att det blir spetsigt


Ämnesstartare

Det var väl inget nytt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Penstrokes:

alltså jo? du går i skolan

nän


   
SvaraCitera

döög:

nän

alltså är du ej längre enrolled i the school of hardknocks

trodde mer om dig än så


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Penstrokes:

alltså är du ej längre enrolled i the school of hardknocks

nä hoppa av ja e för hård..


   
SvaraCitera

döög:

nä hoppa av ja e för hård..

SKTISNCVASK""

bara ssklocMACL

FÖRBANNAT SKITSNACK!!!


   
SvaraCitera
Åtta

Penstrokes:

SKITSNACK

Varför jobbar du inte, din förbannade latmask? [mad] Ska allt rapportera dig till din arbetsgivare! [mad]


   
SvaraCitera

[smile]


   
SvaraCitera

Åtta:

Varför jobbar du inte, din förbannade latmask? [mad]

För att jag fick en panikångestattack för några dygn sen, var övertygad om att jag skulle dö, åkte till akuten mitt i natten etc. Har fortfarande ont i hela vänsterarmen, hjärtat rusar och min vänsterhand skakar. Är aningen instabil.

Således har jag sjukanmält mig tills vidare, idag har jag trasslat för att få tid för läkarundersökning och ev. psykolog imorn mitt på dagen, under arbetstid.

För att vara mindre seriös: för att jag ville sitta hemma och titta på serier. [crazy]


   
SvaraCitera
Åtta

Penstrokes:

min

Penstrokes:

psykolog

Penstrokes:

skak​ar

Ojdå. Det var ju otrevligt. Men se det från den ljusa sidan, nu får du betalt för att sitta på UM. Det är ju i princip det du alltid drömt om.

För att vara mindre seriös: SÅ NU SKA MINA SURT FÖRVÄRVADE SKATTESLANTAR GÅ TILL ATT DU SKA FÅ SITTA OCH SNYFTA ÖVER DIN BARNDOM MED NÅGON DJÄVLA HJÄRNSKRYNKLARE?!? [mad]


   
SvaraCitera

Åtta:

Ojdå. Det var ju otrevligt. Men se det från den ljusa sidan, nu får du betalt för att sitta på UM. Det är ju i princip det du alltid drömt om.

Well, ja. Men det är ju inte permanent. Det är den permanenta a-kassan som är min dröm! [sad]

Åtta:

SÅ NU SKA MINA SURT FÖRVÄRVADE SKATTESLANTAR GÅ TILL ATT DU SKA FÅ SITTA OCH SNYFTA ÖVER DIN BARNDOM MED NÅGON DJÄVLA HJÄRNSKRYNKLARE?!? [mad]

Hehe, yep. [badgrin]

Tänker dra ut på det så mycket jag kan också, boka in så många besök som möjligt och njuta över hur skattebetalarna får stå för notan.

Ska nog försöka smussla till mig lite mediciner också, bara för att addera till kostnaderna.


   
SvaraCitera
Åtta

Penstrokes:

Tänker dra ut på det så mycket jag kan också, boka in så många besök som möjligt och njuta över hur skattebetalarna får stå för notan.

Ska nog försöka smussla till mig lite mediciner också, bara för att addera till kostnaderna.

[cry]

Tur att jag inte betalar skatt då. [badgrin]

Penstrokes:

Det är den permanenta a-kassan som är min dröm! [sad]

Det förstås. Men vad spelar det för roll om det är a-kassa eller sjukpenion, så länge den är evig? Jag tycker att du ska satsa på sjukpension till dess att du fyller 25.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

glanspenis

om jag får be


   
SvaraCitera

Åtta:

Tur att jag inte betalar skatt då. [badgrin]

Du kommer bli stenhårt beskattad när du är klar med din utbildning. Det är ett direkt straff för att din lön är för hög. Och tro mig, mina psykiska problem kommer inte sluta! *MWUÖH-HAHAHAHA!*

Åtta:

Det förstås. Men vad spelar det för roll om det är a-kassa eller sjukpenion, så länge den är evig? Jag tycker att du ska satsa på sjukpension till dess att du fyller 25.

A-kassan ger mer cash. Tror inte sjukpension är särskilt mycket deg, speciellt inte från 25 års ålder.

Tror du förresten det går att få sjukpension redan från 25? [cute]


   
SvaraCitera
Åtta

Penstrokes:

Tror inte sjukpension är särskilt mycket deg, speciellt inte från 25 års ålder.

Njae. Min mor är ju sjukpensionär, och hon får väl ut ekvavilensen till socialbidrag - i princip.

Penstrokes:

Tror du förresten det går att få sjukpension redan från 25? [cute]

Det går det säkert, om du lyckas muta någon läkare till att bekräfta att du aldrig kommer tillfriskna.

Penstrokes:

Du kommer bli stenhårt beskattad när du är klar med din utbildning. Det är ett direkt straff för att din lön är för hög.

Fan. Det är helt sant. [sad] Jag ser bara två lösningar; skattefusk eller att lämna landet.


   
SvaraCitera

Åtta:

Njae. Min mor är ju sjukpensionär, och hon får väl ut ekvavilensen till socialbidrag - i princip.

Well. Gratis pengar är ju alltid gratis pengar.

Åtta:

Det går det säkert, om du lyckas muta någon läkare till att bekräfta att du aldrig kommer tillfriskna.

Det ska väl inte vara omöjligt. [wink]

Åtta:

Fan. Det är helt sant. [sad] Jag ser bara två lösningar; skattefusk eller att lämna landet.

Jag rekommenderar att du lämnar landet. För det du utbildar dig till borde väl nån amerikansk stat utan privat inkomstskatt vara att föredra?


   
SvaraCitera