Aviseringar
Rensa alla

film sökes


Ämnesstartare

letar efter film att se ikväll. gärna något postapokalyptiskt, men ännu hellre apokalyptiskt. katastroffilm är fint. är det inte alltför gammalt så är även det trevligt. annars funkar även hjärndöd action, så länge som den är skapligt snyggt gjord, eller dokumentärer om strid med bredsvärd eller det samiska konsthantverket.

rätt brett, med andra ord. har egentligen inga krav alls, mer än att det ska vara värt att slökolla på och inte kräva extraordinärt mycket tankeverksamhet. är det på ett tema som jag gillar så är det ett definitivt plus.


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

kom igen,om ingen tipsar om något så finns en övervägande risk att jag ser mammoth, den har 3,9 på imdb. fast å andra sidan så har den även summer glau.

glömde för övrigt nämna det, men alla tips med summer glau har förtur, om jag inte redan sett dem.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tipsar om tre favoriter ur Godzillaserien:

Godzilla vs. SpaceGodzilla
Godzilla vs. Mechagodzilla II
Godzilla vs. King Ghidorah


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Birger:

Tipsar om tre favoriter ur Godzillaserien:

behöver ej tre tips om godzillafilmer, välj den bästa. hur är goszilla vs mechagodzilla 2? namnet är lite lovande. var länge sen jag såg något med mechs.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

har du sett the road?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

12 angry men är en höjdare.

Gällande postapokalyptiskt så är det enda jag kan tänka på som är supermegaawesome Blade Runner, men den är värd att se flera gånger så kolla på den!

Sedan hr vi ju Stalker, men jag antar att du har sett den med.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pickaboo:

har du sett the road?

har sett, för senast någon vecka sen.

Dan_the_ironman:

12 angry men är en höjdare.

har sett, dock längre sen än en vecka.

Dan_the_ironman:

supermegaawesome Blade Runner

har sett säkert typ tio gånger.

Dan_the_ironman:

Stalker

har sett i alla fall tre gånger.

men bra förslag.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Leijonsparf:

behöver ej tre tips om godzillafilmer, välj den bästa. hur är goszilla vs mechagodzilla 2?

hmm, skulle egentligen rekommendera att se G v. KG först då en Mecha KG är med i slutet för att sedan följa upp med G vs. MGII då de använder den döda Mecha KG för att skapa Mechagodzilla (om jag inte minns fel). Men om du ska se en så se G vs. MGII


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kanske inte vad du söker efter men
MARY & MAX
SÅ BRAAA. Hemskt fin.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

The Breakfast Club, fyller inga av dina krav


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Birger:

hmm, skulle egentligen rekommendera att se G v. KG först då en Mecha KG är med i slutet för att sedan följa upp med G vs. MGII då de använder den döda Mecha KG för att skapa Mechagodzilla (om jag inte minns fel). Men om du ska se en så se G vs. MGII

spoilers [no-no]

genus:

MARY & MAX

verkar inte helt ointressant, men lite fel genre för att jag ska känna att jag orkar det just nu.

Jungman Jansson:

The Breakfast Club, fyller inga av dina krav

har sett, uppenbarligen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hmmmm, då vette tusan, jag kan inte tipsa om några med postapokalypsare iaf.

Har du sett Gudarnas Stad? Den är ganska mysig och inte så invecklad.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kom att tänka på Sleuth nu! sjukt bra film, kan tipsa om den.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Postapokalyptiskt var det ja
Tank Girl?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Leijonsparf:

spoilers [no-no]

pfft.

http://huff.to/nPrJgE


   
SvaraCitera