Aviseringar
Rensa alla

Film tips till första ''dejten''


Exner

ply:
välj en film som betyder mycket för dig, som du av någon anledning har valt att se om, så berättar den något om dig under denna annars smått osociala aktivitet. då har du även lite samtalsämnen på lager redan innan tills efter filmen. du kanske undrar vad hon tycker om en viss scen, eller sitter på lite kunskap kring filmproduktionen du kan flasha med etc. 


   
SvaraCitera
leiz
 leiz

Antingen en skräckis vilket är att föredra framför en sliskig kärleksfilm då ett antal pinsamma tystnader kan uppstå under intima filmscener.


   
SvaraCitera

Friends with benefits 


   
SvaraCitera

SAW. Ni kommer garanterat närmare varandra när det blir läskigt och obehagligt, kommer nog krama om varandra hårt.

Nej, jag skämtar bara. Jag skulle nog tipsa om någon feel-good-film. The silver linings playbook är en bra film tycker jag.  


   
SvaraCitera

Semlan:
Jag har snackat med den här tjejen ett tag och vi skulle se nån film nån helg, men. Vilken är den bästa filmen att se på första ''dejten''?

Ta med dig tjejen och gå ut och köp gotta och hyr/köp en film som ni kommer överens att se på tillsammans. Eller skaffa någon intressant film på annat håll som ingen utav er har sett 😉

Du kan även kolla igenom imdb och sidans topplistor.
http://www.imdb.com/chart/top?ref_=nv_ch_250_4


   
SvaraCitera